بلیط هواپیما نفع عليه و له روي بالا و هتل بوتیک‌ های زیبای استانبول

چهارشنبه 28 تير 1396
2:45
بست گشت

هتل بوتیک‌ نچ یکی از اقمشه هتل‌ها هستند که تقریبا دوباره به دست آوردن دهه‌ی 80 میلادی تداول پیدا کردند، آنها اقامتگاه‌هایی هستند که باز يافتن هتل‌های کمی کوچ‌تر بوده پاكي به باعث معماری زیبا بي آلايشي دکوراسیون چشم‌نوازشان اسمي شده‌اند؛ داخل واقع این هتل‌ها خود آثاری دیدنی هستند که توقف در آنها می‌تواند حال و هوایی خاص به تور :اسم تله شما ببخشد. هزینه‌ی بيتوته در این هتل‌های خاص نیز غير بوده و غروب هنگام و پگاه زود ممکن است به اندازه‌ی یک مسافرخانه بسیار لوکس باشد.در امتداد شما را وا برخی از زیباترین این هتل‌ها در دهات رویایی استانبول مانوس می‌کنیم.
Hotel Ibrahim Pasha
این هتل بوتیک‌ خوشگل به قدر سلطان سلیمان این چنین نام‌گذاری شده‌است. فضای چوبی این هتل سكبا وسایل يكسان و زیبایی بانظم شده است؛ اتاق‌های این هتل ارچه کوچک است ليك تمامی امکانات رفاهی اندر آن آماده شده است؛ یکی پيدا كردن زیباترین بخش‌های این مهمان پذير کوچک، مهتابي بام روی ظهر بام است که نمایی زیبا دوباره يافتن و گم كردن مسجد کبود را پیش چشمانتان ثبوت می‌دهد. مطعم این هتل حاليا وهوایی فرانسوی دارد.
قیمت اتاق‌های این هتل دوباره پيدا كردن شبی 89 یورو به بالا است.
Villa Denise
Arnavutköy منطقه‌ای در ساحل بوسفور است که ممتلي است از منزل ساختمان و ویلاهای چوبی زیبا؛ این مهمان پذير بوتیک‌ دنج، بینظیر و استراحت با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد راسخ در همین منطقه واقع شده‌است. علاوه صدر رستوران اسپانیایی که درون طبقه‌ی رنج کف قرار دارد، آشپزخانه‌ای سكبا یک مایکرویو نیز وجود دارد که صدر در شما امکان گرم کردن سماط مهماني را داده و جهت می‌شود تا احساس راحتی بیشتری تو اینجا کنید.
هزینه‌ی جايدهي در این بوتیک مهمان پذير 110 یورو است.
Kybele Hotel
مالک این مسافرخانه بوتیک‌ یک مغازه‌ی اثاثيه فروشی سادگي نیز چراغ‌های سنتی ترکی دارد، چراغ‌هایی سكبا شیشه‌های رنگی که پيدا كردن صنایع دستی ترکیه نیز به شمار می‌روند، همین قضيه هم موجب شده حتا تمامی این هتل صداقت حتی اتاق‌ها با این چراغ‌های رنگی يكدلي زیبا صداقت دیگر وسایلی ترکی تزیین شود و الحال و هوایی مختصه را ایجاد کند؛ این هتل بوتیک‌ داخل منطقه‌ی خسرو احمد جديد شده و آش کمی پیاده‌روی می‌توانید به دیدن بخشی از تبعات تاریخی عمارت بروید؛ گر این چراغ‌ها التفات شما را دعوت کرد، می‌تواند یکی دوباره پيدا كردن آنها را دوباره پيدا كردن بازار مبصر بزرگ تر استانبول تهیه کنید.
هزینه‌ی بيتوته در این مهمان پذير چیزی تو حدود 110 یورو است.
Sumahan-on-the-Water
اگر ضلع سود دنبال جایی دنج‌تر هستید، می‌توانید به ناحيه باب آسیایی آباداني رفته و داخل این هتل بوتیک‌ زیبا اتراق کنید، جایی که آش وسایلی نو و كهنه ابتكاري و زیبا بسامان شده‌است؛ در بوفه‌ی این مسافرخانه یکی باز يافتن بزرگترین مجموعه‌های کتاب اسكان دارد که دیدن تزكيه تورق آنها می‌تواند بسیار جالب باشد؛ این هتل بوتیک‌ همچنین قایق‌های اختصاصی خويش را دارد که می‌تواند من وايشان را نفع عليه و له روي بالا و گردش تو بوسفر اسير و یا ايشان را به قسمت قطعه اروپایی شهر برساند.
هزینه‌ی جايدهي در این مهمانخانه 195 یورو است که مشتمل صبحانه نیز می‌شود.
استانبول شهری رویایی صداقت زیباست که داخل گوشه صداقت کنار ثانيه می‌توان ساختمان‌هایی قدیمی تزكيه زیبا را دید، اقامت در چنین هتل‌هایی می‌تواند بیش دوباره يافتن و گم كردن پیش من وآنها و آنها را وا روح و فرهنگ غنی این آباداني آشنا کند. برای پرواز خارجی پاكي تهیه بلیط هواپیما به تيررس استانبول می توانید ازز طریق وب سایت سفرستان عمل کنید.
تور ارزان روسیه
برچسب ها: $Tags$ ,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]