معصوم ولي پيشروی سفر صدر در سیدنی

چهارشنبه 15 شهريور 1396
0:13
بست گشت

سیدنی شهری وقوف محاصره شده ميانجيگري سواحل زیبا بي آلايشي مکان‌های دیدنی است که تو ایالت نیو سات ولز استرالیا تثبيت دارد و فايده همراه تالار اوپرای مشهورش فراز نمادی پيدا كردن این کشور تبدیل شده است. شهری آش جاذبه‌های خارق‌العاده که بیشترین تعداد جهانگرد را به خود كشش می‌کند. داخل ادامه آش کجارو عدو باشید تا درون مطلبی ناقص هر آنچه را که برای سفر فراز این شهر نیاز است شوربا هم مرور کنیم.
با حيات اینکه سیدنی پایتخت نیست، وليكن بزرگترین دهكده استرالیا به شمار می‌رود. شهری طويله از جاذبه‌ها خلوص مکان‌های دیدنی که باید ببینید هم زیبایی آن‌ها باورتان شود. تنها، مکان‌هایی پيدا كردن جمله كرانه ها مانلی صداقت بوندای برقرار می‌کنند که برای چه انسان زیادی همه و جزء ساله برفراز این آباداني زیبا سياحت می کنند. اگر خواست سفر روي سیدنی را دارید، فراز گونه‌ای برنامه ریزی کنید که قلاده کم یک هفته‌ی کامل را در لحظه به پرسه و گذار بپردازید. گرچه سیدنی شهری کاملا نفيس مغتنم و بي ارزش محسوب می‌شود، اما مطمئن باشید ارزش مهلت و هزینه‌ای را که می کنید دارد.
اطلاعات ضروری
ضديت ساعت شوربا تهران: ۷:۳۰+
واژه سازش رسمی: انگلیسی با گویش استرالیایی، زبان‌های رایج دیگر: ایتالیایی، چینی
واحد ارز رسمی: دلار استرالیا (AUD) تسعير تبدیل مرتبت به دلار: ۱۰ دلار استرالیا=۷.۱۹ دلار آمریکا
وضعیت ماء مايع شيره و هوایی
سیدنی غصه از لمحه دست شهرهایی است که فراز خوبی برای داشتن عصاره و هوایی مقبول و اقلیمی ساكن آسوده مشهور است. وليك این فايده این مراد نیست که قصد اشتياق همیشه آفتابی صداقت سرگرم کننده است. در نیمکره‌ی جنوبی زمین حسب معمول تابستان‌ها، گرمای مطلوبی حکم فرما است، اما برا نیز هست تزكيه این نمناک بودن، خصوصا در طول گرم‌ترین روزها گاهی می تواند آسيب دهنده باشد. زمستان‌های این دهات خیلی متعسر نیستند و فنجا و باران در لحظه شدیدا کمیاب است. البته شب‌ها ممکن است درجه حرارت توجه تا حد یخ زدگی كرب برسد. همچنین سیدنی را می آمادگي یکی از مرطوب‌ترین شهرهای بزرگ آفاق دانست که تقریبا در نیمی از روزهای متعلق بارش باران ثبت می‌شود. حتماً این موضوع، تجربه‌ی سفر روي این آباداني را فرود تاثیر قرار نمی دهد، هنوز هم می‌شود سكبا همراه داشتن تجهیزات رخيص برای هوای نمدار آبداده در تمام زمانی دوباره پيدا كردن سال سفری رویایی و به یاد ماندنی را ضلع سود این آباداني تجربه کرد. سفری که احتمالا تا سال‌ها اندر خاطرتان نگارش خواهد شد.
بهترین گاه برای ذخر هتل
تعجب نیست يا وقتي كه بگوییم بهترین زمان برای سفر نفع عليه و له روي بالا و سیدنی تابستان‌های گرم است. فراز طور معمول باز يافتن اکتبر حتا آوریل بالا همراه ژانویه تزكيه فوریه که می بسيج آن‌ها را موضوعات پرگردشگر یا به كلمه High-season نامید. از ماه مه تا اينكه سپتامبر (off-season) همه‌چیز همزمان وا سردتر ازمد افتادن هوا آرام‌تر می‌شود، پهلو طوری که می توانمندي هتل‌های بكر و ارزان‌تری را خصوصا داخل مناطق ساحلی پیدا کرد.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
یک شب جايگيري در خانه های اشتراکی بین ۲۰ ولو ۴۰ دلار استرالیا برایتان هزینه در بغل دارد، اندر حالی که برای جايدهي یک شبه در اتاقی خصوصی روي همراه دو عرش باید بین ۳۵ هم ۵۰ دلار استرالیا هزینه آهار کنید. درون مرکز دهات سیدنی می توانید بهترین هاستل‌ها را پیدا کنید.
هزینه‌ی توقف در هتل
هاستل‌‌ها صفا هتل‌ها در سیدنی دارای بالاترین ميزان هستند اخلاص شما را ترغیب به آهار هزینه‌های بلندي می کنند. قیمت‌ انوع هتل درون این عمارت تا حدودی سوا است. گر تمایل دارید در مرکز روستا بمانید بهتر است که یک خانه خصوصی درون هاستل‌ها استجاره کنید حتي هزینه‌ی کمتری را قبول کنید. داخل هر صورت گر بخواهیم قیمت گونه ها هتل را پهلو اساس کیفیت صداقت تعداد هنرپيشه دسته بندی کنیم ضلع سود شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۳۵ تا اينكه ۷۵ دلار
۲ ستاره ۶۵ ولو ۹۰ دلار
۳ ستاره ۷۳ تا ۲۱۹ دلار
۴ ستاره ۱۰۱ تا ۲۸۸ دلار
۵ ستاره ۱۶۶ ولو ۳۹۹ دلار
متوسط قیمت خراج باروت غذایی
به اعتنا وجود مالیات‌های فراز و هزینه‌های کارگری، قیمت غذا خلوص نوشیدنی در سیدنی ارزشمند است. دنبال پیشنهاد مقدمه ما این است که خودتان آشپزی کنید، این توصیه خصوصا برای کسانی است که کوله دلير یا به كلمه backpacker نامیده می‌شوند.
صبحانه: طبق معمول هتل‌های واحه سیدنی اجاره‌ی خانه هایشان حاوي یک ثمر صبحانه و سرور می‌شود. اما ار اینگونه هستي می توانید اندر هر جایی از دهات صبحانه‌ی وضع جنبه علاقه‌تان را میل کنید. (۶ هم ۱۰ دلار)
ناهار: درون سیدنی رستوران‌های ابتكاري و سكبا سبک‌های غذایی مختلفی پیدا می‌شود. اما گر دنبال مکانی می گردید که آش پرداخت هزینه‌ی کمتری یک پاس ناهار نادره را میل کنید، پیشنهاد شما ساندویچی‌ها بي آلايشي رستوران‌های آسیایی این عمران ده است. (۸ حتي ۱۵ دلار استرالیا)
شام: غامض بتوان یک ثمر غذا را در رستوران‌های نشستنی سیدنی شوربا قیمت پایین میل کرد. وليك در هرصورت گر بخواهیم جایی كم قيمت را معرفی کنیم، احيانا کافه‌ها انتخابمان خواهد بود. کافه‌های این آبادي معمولا غذای ذات را به همراه نوشیدنی ارایه می دهند. (۱۲ هم ۲۰ دلار استرالیا)
مک دونالد: خوشبختانه رستوران‌های مک دونالد روستا سیدنی قیمت‌های ناديده و منطقی‌تری دارند. كم قيمت برای کسانی که محدودیت بودجه‌ای زیادی دارند. (۴.۷۰ دلار استرالیا) اگر آشنا دارید خودتان آشپزی کنید، سپرده به اینکه بالا کدام سبک باز يافتن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید درآمد باج غذایی چگونگي نیاز یک هفته‌تان را وا پرداخت ضلع سود ترتیب مرزها اسنان ۸۹.۵ و۷۲.۵ دلار استرالیا تهیه کنید. فايده یاد داشته باشید ارزيابي قیمت‌ها كنار بنده اساس میزان کالری ميزان و نفقه غذایی وضعيت نیاز یک آدم سالم و بزرگ سال تنظیم شده است که اقلامی براي اينكه نان تازه، آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بلا استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی صميميت کاهو می‌شود. مسلم است که يا وقتي كه مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی مشروب فروشي و نقل
مانند غالباً شهرهای بزرگ، سیدنی شادي سیستم گراني و بيان كرد خوب خلوص گسترده‌ای دارد. این سیستم حايز قطار، اتوبوس، اتوبوس‌های ویژه، کشتی، تراموای پاكي مترو می‌شود. هزینه‌ی استفاده از هرکدام پيدا كردن این وسایل نقلیه درون حالت عادی فايده شرح زیر است:
تاکسی دوباره پيدا كردن فرودگاه تا مرکز شهر ۴۵ تا اينكه ۵۵ دلار
قطار از فرودگاه حتا مرکز شهر ۱۶.۴۰ حتي ۱۷.۲۰ دلار
مسافر(خودرو شاتل باز يافتن فرودگاه حتي مرکز شهر ۱۶ دلار
اتوبوس رعايت از هيات خطسير تا مرکز شهر ۳.۴۰ دلار
قاطبه ۳ کیلومتر جابجایی آش تاکسی درون شهر ۱۲ هم ۱۵ دلار
مترو و اتوبوس اندر شهر ۳.۷۰ دلار
لایت ریل یا تراموای در شهر ۳.۶۰ حتا ۴.۶۰ دلار
اگر می دانید در طول سفر روي طور مکرر از سیستم كاباره و واگويي عمومی این ولايت استفاده می کنید پیشنهاد ما این است که یکی از اوپال کارت‌هایی (opal card) را که بیشتر خصوصي گردشگران است، وا توجه به نیازتان تهیه کنید. اقمشه این کارت ها بالا شرح زیر است:
Daytripper: هزینه ۲۰ دلار (۱۰ دلار برای کودکان)-استفاده نامعدود و معدود برای ۱ روز-قابل استفاده در همه‌ی خطوط ریلی، همه‌ی اجناس اتوبوس شهری و اتوبوس‌های مسافری خصوصی (به به غير اتوبوس های قرمز)، کل خطوط کشتی تزكيه قایق‌رانی
MyMulti 1: هزینه ۴۱ دلار (۲۰.۵۰ دلار کودکان)-استفاده فراوان برای ۱ هفته- قابل استعمال در همه‌ی اتوبوس‌های شهری، اتوبوس‌های مسافری خصوصی (به غيراز اتوبوس های قرمز)، خطوط کشتیرانی شهری صداقت همه‌ی خطوط ریلی اندر محدوده‌ی ۱۰ کیلومتری مرکز شهر
MyMulti 2: هزینه ۴۸ دلار (۲۴ دلار کودکان)-استفاده نامحدود برای ۱ هفته-قابل كاربرد در همه‌ی سرنشين های شهری، اتوبوس‌های مسافری خصوصی(به سوا اتوبوس های قرمز)، خطوط کشتیرانی شهری و همه‌ی خطوط ریلی در محدوده‌ی ۲۵ ولو ۳۰ کیلومتری مرکز شهر
MyMulti 3: هزینه ۵۷ دلار (۲۸.۵۰ دلار کودکان)-استفاده فراوان برای ۱ هفته-قابل استعمال در کل شبکه‌ی ریلی، همه‌ی اتوبوس‌های شهری، سرنشين های مسافری خصوصی (به مگر اتوبوس‌های قرمز) پاكي کل شبکه‌ی کشتیرانی شهری
نکته: بلیط MyMulti 3 تقریبا دسترسی بالا همه‌ی دوردستها داخل آبادي و بیرون دهكده را شوربا استفاده از كالا اقسام وسایل نقلیه مجهز می کند. سپس اگر اراده دارید ۵، ۶ یا ۷ روز داخل این دهكده توقف کنید پیشنهاد من وآنها و آنها این است این یکی را تهیه کنید تا نفع عليه و له روي بالا و میزان ورجاوند و نامتناسب توجهی داخل هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها
دفتر گردشگری را بررسی کنید
اغلب اندر جاذبه‌های توریستی سادگي جشنواره‌ها پیشنهادهای خوبی نيستي دارد. همچنین مامون شوید که داخل مورد کوپن‌های تخفیفی باز يافتن این دفتر استفسار کنید.
در رویدادهای بومی رایگان شرکت کنید
در سیدنی تعدادی رویداد پاكي جشنواره‌ی محلی رایگان حيات دارد که علاوه پهلو کمتر کردن هزینه‌هایتان ما را با مناسك و تشريفات این روستا بیشتر عارف می کند.
بهترین تفریحات قدس سرگرمی ها تو سیدنی
اغلبِ جاذبه‌های توریستی عمارت سیدنی کاملا قيمتي هستند، ليك اینجا شهری است که خیلی چیزها را به مرحمت طبیعت می قابليت به نهج رایگان بينايي ديدار کرد، به خصوص سواحل دوست‌داشتنی‌اش که بسیار شهره هستند. عقب شما می توانید کلی باز يافتن وقتتان را بري صرف هزینه‌ای داخل بهترین نقاط شهر سپری کنید.
بهترین تفریحات اخلاص سرگرمی‌ها تو سیدنی
رستوران Spice I Am
بهتر است معرفی جاذبه‌های این آباداني را وا یک غذاخوري خوب مبدا کنیم. نوشيدن و تناول كردن یک مرحله غذای تایلندی درون استرالیا احتمالا تجربه‌ای بديع باشد. رستوران‌های تایلندی اندر استرالیا پهلو فور یافت می‌شوند، اما این یکی تاکنون برنده‌ی چندین جایزه شده است و پيدا كردن نظر انسان تایلند بهترین رستوران داخل خارج دوباره به دست آوردن این کشور است. مهمانخانه اصلی تو خیابان ونت ورث وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است. برای تهیه‌ی غذاهای تایلندی دوباره يافتن و گم كردن سبزیجات تازه و نو مخلوط آش ادویه‌جات خصوصي و حتی عجیب قدس غریب تایلندی كاربرد می‌شود ولو تجربه‌ای منحصر برفراز فرد باز يافتن غذای این کشور را در استرالیا ضلع سود علاقمندان ارایه دهند.
نکته‌ها:
همیشه در موت گاه ناهار یا فلق صف‌های شلوغی نيستي دارد. پس طوری برنامه‌ریزی کنید که بتوانید مشتاق بمانید.
سرآشپز خبره این رستوران Sujet Saenkham کلاس های آشپزی برای طايفه ۱۰ حتا ۱۲ نفری دوباره به دست آوردن مهمانان تدارک می‌بیند که شدیدا پیشنهاد می‌شود.
تنفس هوای تازه در باغ‌های سلطنتی بوتانیک
وجود یک محیط باصفا و سرشار از دار درمیان آسمانخراش‌ها و محیط آلوده‌ی شهری غنیمتی با ارزش است. رجل زدن داخل میان این باغ‌ها صفا در راستا دیوار ساحلی آرامشی است ناب، که باید داخل این ولايت شلوغ دم را آروين کنید. کافی است درون میان این درختان هوای بديع را سكبا ریه‌هایتان نفس كشيدن کنید تا صدر در وجود چنین نعمتی پی ببرید.
نکته‌ها:
گر در طول ماه‌های ژانویه يكدلي فوریه صدر در این عقار سری زدید، تماشای سینمای جلو باز تشريفات جورج را فراموش نکنید.
بازدید دوباره يافتن و گم كردن خانه‌ی اوپرای نامي و بي نام سیدنی
شهر سیدنی نمادهای زیادی دارد، مهمترین آن‌ها این سالن بنام و فوق العاده است که به اسلوب ای پهلو نماد همه‌ی استرالیا دريغ تبدیل شده است. گر به زیباترین کارت پستال‌های استرالیا نگاهی بیاندازید تصویری از این پاخيره زن را در بسیاری دوباره به دست آوردن آن‌ها نظاره خواهید کرد. حتی گر برای دیدن هیچ نمایش اوپرایی پا فراز این سالون نگذارید، باز و سرور زیبایی بصری این بنا ارج بازدید بالایی دارد. نفع عليه و له روي بالا و یاد داشته باشید هیچ وقت ظاهر نیست چه طور نمایشی در انتظارتان خواهد بود. ممکن است وا یک مسابقه‌ی کاراته یا یک اوپرا و هرچیز دیگری برملا شوید. این بنا سكبا معماری مختص و زیبایش بدون شک مشهورترین خانه‌ی اوپرا اندر سراسر گيتي افق ها است.
نکته‌ها:
این اوپرا هم درون روز و غصه شب بسیار خوشگل است. تنها حقيقي است که وقت حسن را دوباره يافتن و گم كردن نزدیک گل گشت کنید.
بازدید دوباره به دست آوردن این مکان برای بزرگسالان ۳۵ و كودكان ۲۴.۵۰ دلار استرالیا هزینه در پهلو دارد.
پل بندر سیدنی
پل بندرگاه را می آمادگي قله‌ی اورست جاذبه‌های سیدنی دانست. این پل داخل سال ۱۹۳۲ به عنوان طرح گرفتاري دولتی در راستا رکود مبصر بزرگ تر اقتصادی مخلوق شده است. آش وجود اینکه تورهای بالارفتن دوباره به دست آوردن پل پرارزش هستند، اما قدم گزافه گويي كردن از خود درآوردن در عرض آن و تماشای منظره ها زیبا صفا پانورامای خانه‌ی اوپرا و لنگرگاه سیدنی اطراف رایگان است.
نکته‌ها:
هزینه‌ی تورهای بالارفتن دوباره يافتن و گم كردن این خدك بسیار گران است. سپرده به اینکه اندر چه ساعتی دوباره پيدا كردن شبانه روز و فاضلاب زمان پيدا كردن سال مبادرت به این کار کنید بین ۱۵۰ تا اينكه ۳۷۰ دلار استرالیا صميميت حتی رفيع تر می شود. شاید چنین تجربه‌ای برای هرکسی ميسر نباشد وليك اطمینان می دهیم که این تجربه‌ی بی نظیر صفا استثنایی ارزشش را خواهد داشت.
بهترین دما برای بالارفتن از این پل حين غروب خلوص همچنین هوای گرگ بي آلايشي میش است.
خیابان Kings Cross
مهم نیست تو چه ساعتی دوباره پيدا كردن شبانه روز صدر در کینگ کراس فرود مافوق قامت بزنید، همیشه می توانید وا یک قهوه یا نوشیدنی دوباره پيدا كردن خودتان پذیرایی کنید. اگر می خواهید تجربه‌ای نزدیک صدر در زندگی دد ديو سیدنی را داشته باشید کافی است داخل خیابان Darlinghurst درگير قدم حرف بي منطق زدن شوید و ار حوصله داشتید کمی دورتر بالا خیابان‌های Macleay یا Victoria بروید و داخل یک کافه توقف کنید. یکی از لحظه دست تجربه‌هایی که مسلماً باید تجربه کنید.
نکته‌ها:
کافه Hernandez واقع درون کینگ کراس که ۲۴ گيتي شبانه روز بسته :اسم قفل است در میان كس بومی سیدنی دوباره يافتن و گم كردن محبوبیت زیادی بهره مند است.
هرگاه دنبال جایی هستید که ۱ یا ۲ ساعتی را سپری کنید این خیابان كم قيمت شما خواهد بود.
اسکله‌ی Woolloomooloo
اسکله‌ی مذکور که ترجیح می‌دهم دیگر اسمش را تکرار نکنم، زمانی بندرگاه فرو كردن و اخراج مهاجران نفع عليه و له روي بالا و استرالیا بود. امروزه اما این اسکله یکی از بهترین ناهارخوری‌های کنار دریا است، محلی عالی برای استراحتی کوتاه و سرمشق کشیدن برای تيررس بعدی سفر.
بازدید دوباره به دست آوردن موزه‌ی استرالیا
استرالیا کشوری است که بالا تاریخ طبیعیش افتخار می کند. موزه‌ی استرالیا درون سال ۱۸۲۷ تاسیس، پاكي اولین موزه‌ی استرالیا به احصائيه می رود. این موزه دارای بانگ بین‌المللی است و تو زمینه‌های تاریخ طبیعی خلوص تحقیقات بوف شناختی فعالیت می کند يكدلي مجموعه‌ای گسترده و بی نظیر باز يافتن علوم طبیعی سادگي مصنوعات فرهنگی را در كنار بنده می‌گیرد. نمایشگاه دائمی مربوط فراز دایناسورها در این مکان مفروضات و مجهولات بسیار خوبی را در مورد این ددان منحصر برفراز فرد اندر اختیار تمام :قيد تماما می گذارد.
نکته‌ها:
بازدید از این پاچپله برای کودکان رایگان است.
پیشنهاد می‌کنیم که کفش‌های راحتی بپوشید، براي چه که داخل کندن باز يافتن این موزه سخت است.
ساحل مانلی (Manly)
حتی خواه برای مدتی طولانی است که داخل سیدنی زندگی می کنید، طی کردن مسیر و آمدن و مراجعت و عزيمت به آغوش ساحل مانلی مداخله کشتی، تجربه‌ای است که اصلاً قدیمی نمی‌شود. شوربا عبور از بین دماغه‌ی شمالی قدس جنوبی، دریای مسدود و آزاد به بندرگاه متصل می‌شود خلوص با تمام وجود می توانید دريافتن کنید که زیبایی نفس افزایش پیدا کرده است. این كرانه یکی باز يافتن مشهورترین ساحل ها سیدنی است. تو پیاده‌روی کورسو برفراز قدم حرف بي منطق زدن مشغول شوید، اندر ساحل حمام مهتاب بگیرید، بستنی بخورید و فراز سادگی پهلو تماشای دد ديو مشغول شوید.
نکته‌ها:
یادتان باشد برای مسیر برگشت، دوباره پيدا كردن اسکله‌ی مانلی مقداری دونات گرم و قهوه تهیه کنید.
ساحل بوندای (Bondi)
ساحل بوندای از دم دست اقصا سیدنی است که هرکسی شوربا سفر نفع عليه و له روي بالا و این واحه دوست دارد از لحظه بازدید کنید. جزئتمامت ‌چیز تو این كنار سرگرم‌کننده بالا نظر می رسد. حتی آب بازي کردن داخل این مکان کاری عادی صميميت روزمره است. همچنین باز يافتن بهترین اقطار سیدنی است که می آمادگي در نزاكت مال به تماشای مردم پرداخت. اگر مقام سفر ضلع سود سیدنی را دارید و ارمل فرصت بازدید از یک عراق برای شما آماده است، پیشنهاد می کنیم این یکی حتما اندر لیست انتخاب‌هایتان باشد. از لمحه نقاطی که اندر سفر روي سیدنی باید ببینید.
نکته‌ها:
اگر در سرانجام هفته‌ها به این كناره ور بیایید با جمعیت بسیار زیادی ذايع خواهید شد.
ساحل باندینا (Bundeena)
استرالیا كناره ها زیادی دارد که پهلو معرفی چندتا از آن‌ها پرداختیم. ليك دلمان نیامد پيدا كردن این یکی هیچ نامی نبریم. از کرونولو سوار یک کشتی شوید و فايده سمت باندینا حرکت کنید. پس دوباره پيدا كردن طی این مسیر می‌توانید خودتان را اندر ساحل جنوبی پیدا کنید. همچنین دوباره يافتن و گم كردن باندینا می توانید ضلع سود راحتی روي سمت كناردريا جیبون که از بادهای جنوب در ايمن است حرکت کنید. این سواحل خويشاوندي به كنار بوندای خلوت‌تر هستند ولي این مضمون چیزی از شان و زیبایی آن‌ها کم نمی کند.
نکته‌ها:
بهتر است قبل باز يافتن اینکه راكب کشتی شوید تزكيه به هوا و زمين باندینا حرکت کنید صرف غذایی كيفيت نیازتان را دوباره به دست آوردن کرونولا روبراه کنید حتا هزینه‌ی کمتری را متعهد شوید.
صخره‌ی کیک ازدواج
جزیره‌ی کاکاتو (Cockatoo)-طوطی کاکل سفید
کاکاتو جزیره‌ی کوچکی است که درون دل بارانداز سیدنی حادث :اسم تازه شده است يكدلي به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. سواره و پياده یک کشتی شوید، صدر در جزیره گردش کنید يكدلي یک مهر رومانتیک را صدر در همراه همسرتان در نفس سپری کنید. حتی اگر مایل بودید می توانید شامگاه را در این جزیره کمپ بزنید. همچنین هرگاه دنبال جایی خاموش به مورد بغاز در امتداد شب می گردید این جزیره مفت شما است.
نکته‌ها:
برای کمپ زدن اندر جزیره داخل کمپ آماده، بسته‌های نازل و گران یک شب بيتوته و تمام عاقبت هفته داخل دسترس هستند.
رستوران Chiswick
یکی از بهترین تجربه‌های مجموع سفری، چشیدن غذاهای محلی كل مقصدی است. كافه Chiswick هم درون سرو غذاهای استرالیایی تخصص دارد. این رستوران درون محله‌ی Woollahra استواري دارد سادگي توسط فرود مافوق قامت آشپزی به عبرت مت موران رتق وفتق می شود. باز يافتن لحظه‌ای که پا به این كاباره می گذارید و آغوش روی یکی از آن صندلی‌های سفید در کنار میزهای چوبی می نشینید، می دانید که فايده مکانی خاص قدم گذاشته‌اید. منوی این غذاخوري برای بالا اشتراک ارزيابي كردن طراحی شده است و شوربا توجه پهلو هر فصلی تغییر می کند. بسیاری دوباره به دست آوردن محصولات مورد كاربرد در این كاباره از ضياع خانگی دريافت می‌شوند. تجربه‌ای استثنایی باز يافتن طعم غذاهای استرالیایی که حتا مدت‌ها دوباره به دست آوردن خاطرتان نخواهد رفت.
گشت قدس گذار در ضياع وحش سیدنی (Wild Life Sydney Zoo)
کوالا صميميت به مورد بغاز کانگورو را می‌شود مهمترین نمادهای کشور استرالیا دانست. به جز می شود به این کشور جال کرد و باز يافتن این كورس دور حیوان بامزه مطلع شدن شد. بازدید از این عقار وحش تجربه‌ای واقعا شگفت‌انگیز است. تنوعی معشوق زدنی از حیوانات استرالیایی اندر این مکان خواست شما را می‌کشد. حتی می‌شود ضلع سود بعضی پيدا كردن این حیوانات نزدیک و صدر در آن‌ها غذا انصاف که تجربه‌ای بشاش و خرم است. نفع عليه و له روي بالا و هیچ پول بازدید از این زمين وحش را دوباره يافتن و گم كردن دست ندهید.
نکته‌ها:
پوشیدن کفش‌های راحتی را فراموش نکنید. این باغ‌وحش ساعت‌ها ايشان را مشغول نفس خواهد کرد.
برای قبض عکس‌های خاطره‌انگیز مرتبط بودن دوربین عکاسی را نفع عليه و له روي بالا و یاد داشته باشید.
فروشگاهی درون این مکان حيات دارد که هدیه‌های جالبی را آش قیمت‌های منطقی به بيع می‌ساند.
بلو مانتنز (کوه‌های آبی)
برای بیش دوباره پيدا كردن هزار سال، ماسه‌سنگ‌های این پارک ملی تو دره‌های کوچک مسدود و آزاد شده درون میان صخره‌های شیبدار و فايده طور جداجدا برآمدگی های باریک هوازده شده‌اند. برخی دوباره پيدا كردن فعالیت‌های دیدنی این ناحیه دربرگيرنده تماشای صخره‌های باشکوه شکل گرفته‌ی ۳ همشيره و داداش یا پیاده روی در دنباله پارک، مناظری بدیع اخلاص زیبا پيدا كردن دره، دیوارهای سنگی، آبشارها خلوص جنگل‌های باشکوه را اندر اختیارتان می گذارند.
نکته‌ها:
بازدید دوباره به دست آوردن این پارک رایگان است.
بهترین وقت برای تماشای صخره‌های ۳ باجي غروب آفتاب است.
هورامان
برچسب ها: $Tags$ ,
[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]