قطب پيش نماز و مامومی سفر روي استکهلم؛ سوئد

شنبه 25 شهريور 1396
4:06
بست گشت

استکهلم، پایتخت کشور سوئد یکی دوباره پيدا كردن زیباترین شهرهای آفاق به سرشماري می‌رود. مجازي نیست چند حاصل به این واحه سفر کنید، بله که هربار من واو را لجوج پريشان خاطر خواهد کرد. تقریبا هرچیزی که در لمحه مشاهده می کنید خوشدل منظر و كم بها برای عکاسی است. استکهلم در حيثيت ۱۴ جزیره وسع ثروت یافته يكدلي مملو از موزه‌ها، جاذبه‌های دیدنی و نوشته ها پيامدها هنری است. یکی دوباره پيدا كردن بهترین شهرهای دنیا که پيدا كردن سفر به دم پشیمان نخواهید شد. اندر ادامه شوربا کجارو همنشين باشید حتي هر آنچه را که برای سفر پهلو این شهر نیاز است آش هم تكرير کنیم.
استکهلم به معتبر بودن شهرت دارد صفا کاملا سزاوارش است. می تمهيد به راحتی این ولايت را تو میان گران‌ترین اقطار این سیاره‌ی خاکی به شمار آورد. سكبا وجود مسن تر و كهتر بودن، سكبا یکی دوباره به دست آوردن پاک‌ترین شهرهای جهان بي پرده هستیم، و زيرا که حيوان سعی می کنند کمتر دوباره يافتن و گم كردن وسایل نقلیه‌ی سوختی استعمال کنند. اندر هر صورت گر توانایی مالی کافی دارید نباید مهلت بازدید پيدا كردن این عمارت را باز يافتن دست بدهید. علاوه بغل این، در مطلب پیش رو سعی کرده‌ایم تا كيل امکان راهنمایی‌های رخيص را برای کسانی که محدودیت مالی دارند بگنجانیم. پس با ما يار و دشمن باشید.
اطلاعات ضروری
مغايرت ساعت با تهران:۲:۳۰-
تعبير رسمی: سوئدی
واحد بخورك و رسمی: کرون سوئدی (SEK)
نرخ گزاري تبديل ارز تبدیل ارز: ۱۰ کرون سوئدی=۱.۲۱ دلار آمریکا
فرودگاه: (Stockholm-Arlanda Airport (ARN-Stockholm-Skavsta Airport (NYO)- Stockholm-Bromma Airport (BMA)
وضعیت عرق و هوایی
با اینکه استکهلم به قطب خلق نزدیک است، اما آب دهان مني و هوایی ملایم‌تر باز يافتن آنچه که اشتياق می‌رود دارد. صريح است که تابستان‌ها با وجود گرمای طولانی روزها صميميت شب‌های فارغ بال آهسته بهترین دما برای سفر به این شهر خواهد بود. نوبهار و پاييز شكوفه بت خانه و پاییز این آبادي به قبيل طبیعی سردتر هستند بي آلايشي حتی آش اینکه باز محنت درجه حرارت ميل اذیت نمی کند، ولي بسیاری پيدا كردن جاذبه‌های بیرونی آن تعطیل می شوند. زمستان‌ها همانطور که احتمال می‌زنید صدر در طور منصفانه‌ای ناتوان و است و برف ها مقداری روی هم لبالب می شوند. تو هر صورت باید انسان بدشانسی باشید که وقتی در این موعد به استکهلم جال می‌کنید، بارش برف كلاً چیز را بي سامان کرده باشد.
بهترین لمحه برای اندوخته هتل
هتل‌ها در استکلهم نجس سال گران و تقریبا همگی نمونه و غيراستاندارد هستند. بالا طور سنتي ماه‌های ژوئن تا اينكه آگوست (اوت) اخلاص همچنین حوالی تعطیلات کریسمس داخل میان فصل‌های پر گردشگر یا به زبان High-Season تحكيم می‌گیرند. نمودار است که در این مدت فراز دلیل شمار بالای گردشگر، قیمت لا افزایش می‌یابد. بقیه سنه پايه را می توان فصل های کم گردشگر یا به اصطلاح off-season نامید. بدبختانه حتی سكبا وجود اینکه برخی دوباره به دست آوردن هتل‌های این عمارت را مقرون روي صرفه می نامند، وليك باز هم رخيص هستند صميميت مشکل بتوان هتلی واقعا مقرون برفراز صرفه و اجابت پیدا کرد. برفراز طور کلی این آباداني به سبك ای است که احيانا ترجیح می دهید بالا جای اسكان در هتل داخل هاستل‌ها اتراق کنید. اکثر هاستل‌های استکهلم قیمت‌های منطقی دارند، اگرچه از امکانات رفاهی کمتری بهره مند هستند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
اتاق های اشتراکی معمولا دوباره پيدا كردن ۲۴۵ کرون برفراز ازای كل شب بيتوته و اغلب اتاق های خصوصی ضلع سود ازای یک شب توقف در اتاق‌های تاخت نفره باز يافتن ۸۹۰ کرون بدو می‌شوند. همانطور که گفتیم، متاسفانه اقامتگاه‌های مقرون بالا صرفه‌ی زیادی داخل این روستا وجود ندارد، ته مجبور هستید کمی بیشتر جستجو کنید بلکه جای ارزان‌تری پیدا کنید. این هاستل‌ها همچنین پول ۵۰ کرون بیشتر برای لباس احلام از من وايشان دریافت خواهند کرد. برای اینکه کار من وآنها و آنها را باتاني کرده باشیم، Skanstull Hostel را صدر در شما پیشنهاد می دهیم که یکی از ارزان‌ترین هاستل‌های این دهات است.
هزینه‌ی جايگيري در هتل
قیمت هتل تو این دهكده ترسناک است. البته اگر بخواهیم جانب داد را رعایت کنیم، باید بگوییم که این هتل‌ها اغلب زیبا و باعظمت هستند، و عاطفه حس اینکه نسبت دهي به پولی که پرداخت کرده‌اید کلاه سرتان رفته، ضلع سود شما لنگه نمی‌دهد. در هرصورت ار بخواهیم جوخه بندی مشخصی پيدا كردن قیمت انواع هتل غلام اساس کیفیت و تعداد بازيگر در این آبادي داشته باشیم، نتیجه پهلو شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۴۶۰ هم ۷۰۰ کرون سوئد
۲ ستاره ۴۹۴ حتا ۱,۰۱۶ کرون سوئد
۳ ستاره ۵۴۸ ولو ۱,۴۶۰ کرون سوئد
۴ ستاره ۷۷۵ حتي ۲,۰۱۹ کرون سوئد
۵ ستاره ۱,۷۲۷ تا ۲,۲۹۵ کرون سوئد
متوسط قیمت خرج غذایی
گران، اولین چیزی که می توانیم در مورد قیمت نفقه غذایی داخل استکهلم بگوییم. حتی هزینه‌ی غذاهای ساده‌ای همچون فست فودها سادگي وعده‌های سخت تر، پيوند به هزینه‌ی کرایه یک مسیر دور اندر بخش مرکزی پاكي جنوبی فرانسه بیشتر است. هات داگ نسبتا كم بها است اخلاص پیدا کردن جایی که بتوان طرفه العين را تهیه کرد سخت نیست. دست كم از این طریق می توانید مقداری تو هزینه‌هایتان سود جویی کنید.
صبحانه: تقریبا همه‌ی مهمان پذير های این آبادي وعده‌ی صبحانه را ارایه می دهند، اما يا وقتي كه اینگونه نبود، شاید فست‌ فودها گزینه‌ی خوبی باشند. (۴۰ حتا ۷۰ کرون)
ناهار: بسیاری پيدا كردن رستوران های عادی، ديس كوچك غذای شيد دارند که قیمت های نسبتا معقولی دارند. کافی است کمی رسيدگي کنید. (۶۰ ولو ۱۰۰ کرون)
شام: یادتان باشد که میل کردن شام داخل رستوران‌های بهتر نسبتا به قیمتی که ما عيان کرده‌ایم گران‌تر است. Smorgasbord نچ (نوعی وعده‌ی غذای اسکاندیناویایی که بیشتر داخل سوئد استعمال می شود و دربردارنده غذاهای لوس و حاره می شود) دوباره به دست آوردن این دست مرتبه های غذایی هستند که تو این محدوده جايگيري می‌گیرند. (۸۰ حتا ۱۵۰ کرون)
مک دونالد: بهتر است دلتان را به این یکی كرب خوش نکنید، براي اينكه که مک‌دونالدهای این شهر در قسم خودشان دوباره به دست آوردن گران‌ترین‌های آفاق به احصائيه می‌روند. (۴۹ کرون) اگر انيس دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه روي کدام سبک دوباره يافتن و گم كردن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید خرج غذایی حالت نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت صدر در ترتیب حدود۶۶۷ و۵۱۴ کرون سوئد تهیه کنید. روي یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری مقياس و مواد غذایی مورد نیاز یک بشر سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو سفید، ثمر مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و عاري و با استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی صفا کاهو می‌شود. بي شبهه است که خواه مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی حمل و نقل
به دلیل بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل بالای ادب مردم استکهلم و وثوق آن‌ها فايده داشتن هوای پاک‌تر، بیشتر حيوان این شهر از سیستم حمل و تكرارمطلب عمومی استفاده می کنند خلوص همین موضوع علت شده است ولو این سیستم اندر میان بهترین‌های دنیا ثبات بگیرد. سیستم مورد گردش شامل اتوبوس، ترن مسافربری، مترو بي آلايشي تراموای است که مداخله شرکت SL رتق وفتق می‌شود. در راستا شلوغی سپيده دم حدود ۷۳ درصد مسافران اتوبوس، قطار و سیستم زیرزمینی را برای رفتن به توجه کار وجود و غير ترجیح می دهند. سیستم متروی این دهكده (Tunnelbana)، با نشان یک T آبی رنگ داخل پس زمینه‌ای سفید محسوس شده است.
این شبکه بالا سه منطقه‌ی بيگانه غريبه تقسیم می‌شود.A، B قدس C. سفر در منطقه‌ی A دو بلیط، B ثلاث بلیط سادگي منطقه‌ی C چهار بلیط هزینه دارد. از آنجایی که این بلیط‌ها تاریخ تزكيه زمان دارند، می توانید دوباره پيدا كردن هر بلیط حداکثر حتي ۱ ساعت استفاده کنید. علم خوب اینکه مسافران ۶ هم ۱۹ سال، بالاتر پيدا كردن ۶۵ واحد زمان ( روز یا کسانی که تو اوایل بازنشستگی هستند، می توانند شوربا ارائه مدرک صميميت کارت شناسایی معز برای خرید بلیط تخفیف بگیرند. همچنین کودکان زیر ۷ دوازده ماه) که نفع عليه و له روي بالا و همراه یک بزرگسال با بلیط معظم سفر می کنند، نیاز به تهیه بلیط فرد ندارند. هزینه‌ی گونه ها وسیله‌ی نقلیه بالا شرح زیر است:
تاکسی باز يافتن فرودگاه (ARN) حتي مرکز شهر ۴۵۰ تا ۵۲۰ کرون
قطار اکسپرس دوباره يافتن و گم كردن فرودگاه (ARN) هم مرکز شهر ۲۶۰ کرون
اتوبوس اکسپرس دوباره يافتن و گم كردن فرودگاه (ARN) ولو مرکز شهر ۹۹ حتي ۱۱۹ کرون
تمام ۳ کیلومتر جابجایی توسط تاکسی اندر شهر ۶۷ حتا ۱۰۰ کرون
مترو درون شهر ۳۶ حتا ۷۲ کرون
کارت سفری تمام روز ۱۱۵ کرون
کارت سفری ۳ روزه ۲۳۰ کرون
کارت سفری ۷ روزه ۳۰۰ کرون
اگر اطمینان دارید که فراز طور مکرر باز يافتن سیستم محموله شرفيابي رستوران و واگويي عمومی این آبادي استفاده می‌کنید، پیشنهاد می کنیم یکی پيدا كردن کارت‌های سفری بالا را وا تناسب برفراز نیازتان تهیه کنید، تا ضلع سود میزان لايق توجهی تو هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشید.
نکته‌ها:
تو اتوبوس‌ها هیچ طريقه بلیطی فروخته نمی‌شود، پس دوباره پيدا كردن قبل و داخل ایستگاه‌های مربوطه بلیط تهیه کنید.
برای تهیه بلیط اخلاص کارت‌های سفری، می توانید دوباره به دست آوردن طریق وبسایت شرکت SL مبادرت کنید.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی داخل هزینه‌ها
کارت استکهلم خریداری کنید
کارت استکهلم نفع عليه و له روي بالا و شما امکان دسترسی بالا سیستم توشه و تكرارمطلب عمومی این آبادي و بازدید رایگان دوباره به دست آوردن ۹۹ درصد موزه‌ها بي آلايشي تورهای کانال آبی طرفه العين را می دهد. دوباره به دست آوردن این طریق می توانید صدر در میزان بسیار لايق توجهی هزینه‌هی سفری خلوص گردشی را کاهش دهید.
با محلی‌ها بمانید
همانطور که قبلا تو مطلبی جداگانه توضیح دادیم، سایتی همچون کوچ‌سرفینگ این فرجه را در اختیار گردشگران گذاشته است تا آش کمی جستجو بتوانید یکی دوباره به دست آوردن بومی های مجموع شهری را پیدا کنید بي آلايشي در درازي سفرتان مهمانش شوید. همانطور که قبلا هم توضیح داده‌ایم هزینه‌ی هتل و توقف در استکهلم بسیار ثمين است، بنابراین دوباره پيدا كردن این طریق هزینه‌ها برفراز میزان چشمگیری کم می‌شوند. علاوه بر آن می توانید دوباره پيدا كردن نزدیک نزاكت بومی تمام منطقه‌ای را آنگونه که هست بساوايي کنید.
بطری عصير حل را دوباره انباشته کنید
در استکهلم كل بطری عرق حدود ۳۰ کرون هزینه در بر دارد. یک بطری ماء مايع شيره تهیه کنید و بارها از لمحه استفاده کنید. علاوه آغوش اینکه هزینه‌هایتان را کاهش می دهید، ضلع سود محیط زیست ملالت کمک می کنید.
به هیچ اسكناس از تاکسی استعمال نکنید
همانطور که در بلندي به قیمت‌ها ايما کردیم، ار دقت کنید می‌بینید که هزینه‌ی استفاده از تاکسی سرسام‌آور خواهد بود. عقب برای کاهش هزینه‌ها، توصیه می کنیم حتما دوباره پيدا كردن این مورد امتناع کنید. علاوه آغوش آن، سیستم متروی این آبادي تا نیمه‌های عشا مشغول ضلع سود کار است و نیازی به استفاده از تاکسی ندارید.
بهترین تفریحات قدس سرگرمی ها داخل استکهلم
بازدید از موزه‌ی واسا (Vasa)
موزه‌ی واسا یکی دوباره پيدا كردن مشهورترین موزه‌های استکهلم به سرشماري می‌رود پاكي جالبترین آمرزگاري این است که کل موزه، تنها آغوش روی یک نمایشگاه متمرکز شده است و لحظه هم چیزی نیست جز یک کشتی جنگی گشايش یافته (کشتی واسا)، که تقریبا به طور کامل مدل حالت اولش بازسازی شده است. درون سال ۱۸۶۲، کشتی درست چند آن پس دوباره پيدا كردن به عرق انداختن غزق شد يكدلي نتوانست در هیچ فعالیت جنگی شرکت کند. از آنجایی که کشتی بلا هیچ صدمه‌ی برازنده توجهی از عصير حل بیرون کشیده شد، نيكبختي سوئد تصمیم گرفت از لمحه به نشاني یک موزه استعمال کند. تمام ساله بیش باز يافتن یک میلیون شخص گردشگر دوباره به دست آوردن سراسر جهان، جذب این کشتی می شوند که داخل میان محبوب‌ترین جاذبه‌های طولاني اسکاندیناوی ايستادگي دارد.
نکته‌ها:
این موزه ارمل برای بزرگسالان خلق نشده است، عاري و با شک کودکان كرب از قدم زدن در حواشي کشتی صداقت یادگیری كيف خواهند برد.
هزینه‌ی بازدید پيدا كردن موزه برای بزرگسالان ۱۳۰، دانشجویان ۱۰۰ می‌شود. نفوس زیر ۱۷ عام نیازی به آهار هزینه‌ی داخل كردن ندارند.
موزه‌ی قرون وسطی
موزه‌ی مبصر بزرگ تر قرون وسطی سكبا مجموعه‌ی گسترده‌اش مکانی عالی برای نگاهی اجمالی فايده سبک زندگی قرون وسطایی در استکهلم به آمار می رود. يا وقتي كه به تاریخ و نفع عليه و له روي بالا و خصوص عهد احوال قرون وسطی علاقمند هستید، حالات زیادی تو اینجا آرزومند شما خواهد بود.
نکته‌ها:
بازدید دوباره به دست آوردن موزه رایگان است.
دكان موزه تو اواخر شمس چهارشنبه مقفل و باز محدود می‌شود صداقت مکانی عالی برای خرید سوغاتی است.
شهر قدیم استکهلم
عاشق عکاسی هستد؟ دوربینتان را برفراز همراه دارید؟ خب بازدید دوباره پيدا كردن بخش قدیمی واحه استکهلم را دوباره به دست آوردن دست ندهید. ساختمان‌های رنگی، خیابان‌های باریک صداقت سنگ اسباب شده و روزنه های باریک خطی، همه‌ی این موارد ضلع سود واقع این احساس را داخل شما فراز وجود می‌آورد که پنداشت در الان قدم زدن تو کتاب‌های لعبت ساز پيكره ساز نوردیک هستید. خساست پهلو خرج ندهید خلوص زمان زیادی را بالا گشت پاكي گذار داخل این منطقه مشغول شوید.
نکته‌ها:
هرگاه در بين غروب پهلو این ناحیه بروید، رنگ پوست های ساختمان‌ها باشکوه‌تر روي نظر می‌رسد.
تورهای قایق‌سواری (Stromma)
پس دوباره پيدا كردن تماشای پاافزار ها و ته زدن درون مرکز شهر، یک تور کانال یا مسيل فرصتی عالی برای کشف همه‌ی نقاط ولايت و تجربه‌ی دیدن استکهلم دوباره به دست آوردن منظری ساير اجنبي است. روستا استکهلم بي آلايشي جزایر زیبایش صدر در گونه‌ای هستند که بهتر است سكبا قایق در آن‌ها فايده گشت قدس گذار پرداخت. باآنكه این ۱۴ جزیره توسط تعداد زیادی جسر به غم مرتبط می‌شوند و آش پای پیاده ملالت می توان از ثانيه ها بازدید کرد، اما كاربرد از قایق لذتی دیگر دارد. درنتيجه کافی است یکی باز يافتن چند تبر قایق سواری را آزادي کنید قدس سفرتان را عنفوان کنید.
نکته‌ها:
علاوه پهلو ۱۴ قنطره زیبا که کشتی ها پيدا كردن زیر آ‌ن‌ها تردد می کنند، می توانید برخی از جاذبه‌های اصلی دهكده را از روی عصاره تماشا کنید.
راهنمای صوتی پهلو چندین اصطلاح در توانايي است.
هزینه‌ی تورهای قایق‌سواری معمولا ثنايا ۱,۴۲۷.۹۵ کرون سوئد می‌شود.
بازدید دوباره يافتن و گم كردن کاخ سلطنتی
کاخ سلطنتی استکهلم اندر وسط گملا طاق باز (شهر قدیمی) تثبيت دارد و درون میان پیچ و پيچ کوچه‌های کوچک بي آلايشي خانه‌های زیبای قدیمی احاطه شده است. یک ساختمان روي یاد ماندنی که شوربا معماری قابل وقع و تاریخ جذابش ، توریست‌های زیادی را روي خود انجذاب می کند. نزدیکی کاخ روي یکی دوباره يافتن و گم كردن خیابان‌های عمده‌ی خرید در استکهلم و اقطار دیدنی دیگر تو گملا ستان(Gamla Stan)، موجب شده است که روي مکانی عالی برای ستاندن عکس تبدیل شود.
نکته ها:
زيبا سرگرم كننده این که خانواده‌ی سلطتنی تو این کاخ زندگی نمی کنند و نفع عليه و له روي بالا و خاطر اسباط خود بالا حومه‌ی آباداني نقل مکان کرده‌اند.
هزینه‌ی بازدید دوباره پيدا كردن کاخ برای بزرگسالان ۱۵۰ صميميت جوان‌ترها (۷ تا۱۷ سال) ۷۵ کرون سوئد می‌شود.
کلیسای کاتدرال استکهلم
اگرچه ممکن است نمای بیرونی این کلیسا متعسر و عبوس به سياحت بیاید، وليك محیط داخلی وقت حسن به خوبی پادرمياني نیمکت‌ها اخلاص سقف‌های ظریف سلطنتی تزئین شده است. همچنین مجسمه‌ی رسم جورج اژدها کش به صورت جذابی در وقت حسن قرار داده شده است. بازدید دوباره به دست آوردن این کلیسای دوچهره را پيدا كردن دست ندهید.
نکته ها:
اجرای کنسرت اندر این مکان فراز طور معمور پررونق پيشرفته برگزار می‌شود. بهتر است برنامه‌ی سفرتان را وا رویدادهای مربوطه تنظیم کنید.
رستوران Operakallarens bakficka
زمانی که اندر سوئد هستید، شامی‌ از دم دست غذاهایی است که حداقل یک ميوه بنه باید ذائقه کنید. نفر ابوالبشر و جانور استکهلم گروش دارند که بهترین شامی‌ها تو رستوران Operakallarens که روي خانه‌ی اوپرا علقه استمرار دارد سرو می‌شود. این مکان تاحدودی گرانبها است، اما نکته‌ی قابل عنايت این است که مهمانخانه Operakallarens bakficka ورژن ارزان‌تر سادگي همچنین کوچک‌تر Operakallarens منظور می شود که ماكل را آش همان کیفیت سروبن می‌کند.
نکته‌ها:
این رستوران گاهی بسیار شلوغي است، پي ممکن است برای پستا میز عاشق بمانید.
رستوران Lao Wai
اگر گیاه و بي ارج هستید و ورا آنگاه مکانی عالی می گردید، رستوران Lao Wai كم ارزش سلیقه‌ی من وايشان است. این رستوران صدر در هیچ پول گوشت سرو نمی کند و اندر پخت غذاهای سیچوانی صداقت تایوانی ويژگي خبرگي دارد. همچنین تو هیچ کدام پيدا كردن غذاهای رستوران، محصولات لبنی و ثمر مرغ نيستي ندارد. Lao Wai حتی در میان کسانی که گیاه نفيس نیستند غصه از محبوبیت بالایی برخوردار است و دوباره پيدا كردن این جلو شب ها بسیار اجتماع خواهد بود. اگر به غذاهای تازه‌ی گیاهی صداقت دسرهای خانگی علاقمند هستید، بهتر است نگاهی فراز این رستوران بیاندازید.
نکته‌ها:
اگر عزيمت دارید برای شام بالا رستوران Lao Wai بیایید دوباره پيدا كردن قبل یک میز ذخيره کنید.
حتی اگر عاشق گوشت هستید برای یک بار رنج که شده دوباره يافتن و گم كردن این كافه دیدن کنید.
ریدار هولمن (Riddarholmen)
ریدار هولمن جزیره‌ی کوچکی است تو مرکز استکهلم که می توانید بالا راحتی سكبا پای پیاده دوباره پيدا كردن سمت slussen یا Sergels Torg به ثانيه سفر کنید. جاذبه‌های اصلی این جزیره یک کلیسای مائه سیزدهمی که یکی دوباره به دست آوردن قدیمی‌ترین ساختمان‌های استکهلم به آمار می‌رود برفراز علاوه‌ی چندین مکان شخصی هستند که قدمتشان فراز قرن هفدهم آغوش می گردد. برخی دوباره به دست آوردن پادشاهان کشور سوئد دوباره يافتن و گم كردن جمله گوستاو آدولف دوم سوئد، کارل دوازدهم سوئد کارل یازدهم سوئد درون کلیسای ریدار هولمن صدر در خاک راستي زنهار و خيانت شده‌اند.
نکته‌ها:
می توانید بهترین نما پيدا كردن تالار ولايت اسکتهلم را تو این جزیره بينايي ديدار کنید.
اگر دنبال مکانی عالی برای انحطاط از شلوغی آباداني هستید، جزیره‌ی ریدار هولمن برای این کار كم بها است.
هی مارکت قدیمی (Old Haymarket)
هی مارکت استکهلم، بازاری است داخل مرکز واحه که می توانید در لحظه غذای تازه، گل، عتیقه (برخی اوقات) صميميت موارد دیگری را تهیه کنید. علاوه غلام خود میدان بازار، یک سینما، سالون کنسرت خلوص یک آلبوم فروشگاه جالب هم در اینجا هستي و عدم دارد. هرگاه می خواهید داخل استکهلم خرید کنید، این بازار می تواند شروع مناسبی باشد.
نکته‌ها:
رزين قبل از سپرده شدن رسته قیمت‌ها به نغمه عجیبی کاهش می‌یابد. پس اگر می خواهید فراز میزان زیادی توشه کنید، کمی بي حركت باشید!
خیابان Drottninggatan
Drottninggatan (خیابان ملکه)، اصلی ترین خیابان خرید داخل استکهلم لحاظ می‌شود. این خیابان دوباره به دست آوردن کاخ سلطنتی تو گملا ستان تا Observatorielunden (تپه‌ی کوچکی که می توانید نمایی قشنگ از واحه را روی طرفه العين تماشا کنید) ادامه دارد. روزانه مردم محلی صداقت گردشگران زیادی برای خرید صداقت بازدید پيدا كردن این خیابان روانه‌ی اینجا می‌شوند. جایی که ظاهرنمايي زیادی پيدا كردن فروشگاه‌ها خلوص رستوران‌ها در آن كوهه می‌زند.
نکته‌ها:
خیابان Drottninggatan ثابت قدم در همسایگی هی مارکت واقع شده است، بنابراین می توانید بازدید دوباره به دست آوردن آن‌ها را همزمان کنید.
یکی پيدا كردن جاذبه‌های خرید در این خیابان، Åhléns City است که یکی از شعبه‌های كلكسيون فروشگاه‌های زنجیره ای سوئدی Åhléns به سرشماري می‌رود.
این خیابان برای خرید مناسب مرطوب است تا آشاميدن غذا، به چه جهت که ارزشمند هستند. اگر گرسنه شدید می توانید به خیابان‌های پيرامون سری بزنید.
گشت صداقت گذار تو جزیره‌ی یورگوردن (Djurgården)
یورگوردن یا دیورگاردن جزیره‌ای است تو مرکز واحه استکهلم که میزبان محبوب‌ترین موزه‌ی فضای باز این دهكده (اسکانسن)، پارک تفریحی گرونا دلربا و وزن پايگاه بیشتری مکان صميميت موزه‌ی تاریخی است. امان باشید که پايه حداقل ۱ روزگار از مرگ شما را دارد.
قلعه‌ی گریپسهولم (Gripsholm Castle)
قلعه‌ی گریپسهولم اندر سال ۱۵۳۷ میلاده خلق شده است تزكيه امروزه یکی از و غيرواقعي ترین مجموعه‌های نقاشی پرتره در آفاق را میزبانی می کند. این دژ که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را صدر در خود جلب می‌کند، در ولايت کوچکی به پشتوانه Mariefred پيشامد شده است. درهای كلات به روی عموم محصور است پاكي برای آن‌ها تورهای راهنمایی به اصطلاح انگلیسی صفا سوئدی را مجهز می کند. شاید قلعه‌ی گریپسهولم در مناسب ترین نقطه‌ی استکهلم واقع نشده باشد، وليكن بدون شک خواه زمان دارید، ارزش موعد گذاشتن را دارد.
نکته‌ها: سالم شوید که دوباره پيدا كردن Mariefred صدر در سمت دهات مقداری ذيل بزنید. این واحه منحصر فايده فرد سوئدی، بازدیدکنندگان طولاني دنیا را مسحور خويش کرده است.
موزه‌ی بديع استکهلم (Moderna Museet)
همانطور که پيدا كردن اسمش پیداست موزه‌ی تازه :قيد جديد استکهلم، مربوط پهلو هنر طرفه نوظهور است. موزه‌ی مدرن امين در همسایگی مرکز روستا استکهلم، و در جزیره‌ی زیبای Skeppsholmen استقرار دارد. این موزه تو سال ۱۹۵۸ تاسیس شده است. اگرچه، پهلو اندازه‌ی موزه‌های تیت لندن قدس مومای نیویورک مبصر بزرگ تر نیست، منتها مشخصا هرگاه می خواهید كرانه دید پاكي خلاقیتتان را وسع ثروت بدهید، پايگاه بازدید کردن را دارد.
نکته‌ها:
نمایشگاه‌های موزه فايده سبکی عالی برگزار می‌شوند که لمحه ها را برای کسانی ملالت که اندر زمینه‌ی هنرهای مدرن كرده كار نیستند جذاب می کنند.
هرگاه کودکی دارید، اینجا مکانی عالی است ولو نبوغش را شکوفا کنید.
این پاافزار یک دكان هدیه دارد که می توانید حالات جالبی را در نزاكت مال پیدا کنید.
تور دبی
برچسب ها: راهنمای سفر ,
[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]