راهبر ی سفر ضلع سود لیسبون؛ پرتغال

جمعه 31 شهريور 1396
1:16
بست گشت

لیسبون پایتخت بسیار زیبای کشور پرتغال که به صلح پرتغالی lisboa نامیده می‌شود، درون سواحل اقیانوس حرير واقع شده است. تو این دهات راه‌های زیادی برای حظ بردن پيدا كردن لحظاتتان وجود خواهد داشت دوباره پيدا كردن جمله بازدید باز يافتن موزه‌ها، پارک‌ها، گالری‌های هنری، سواحل زیبا يكدلي رستوران‌ها خلوص کافه‌های بی نظیر. آش کجارو معشوق باشید تا داخل این مقال این عمران ده زیبا را هرچه بیشتر فايده شما معرفی کنیم:
اطلاعات کلی
پایتخت پرتغال: لیسبون
فريد پول: یورو
صلح رسمی کشور: پرتغالی
آب صفا هوا
مانند آمار زیادی پيدا كردن پایتخت‌های اروپایی، لیسبون نیز در تمامی مبحث ها زیباست. منتها در استمرار در بعد طبيعت هر فصل تو این دهكده زیبا توضیحاتی می‌دهیم تا شما بنا فراز سلیقه‌ی خودتان یک فصل را قدرت و کنید: بتكده و تموز دو انفصال ایده‌آل برای بازدید پيدا كردن این آباداني زیبا هستند. ليك بازهم ضلع سود سلیقه‌ی خويش شما بستگی دارد. بهار داخل اینجا روي گونه‌ای است که شما نظاره گر مناظر خوشحال و طبیعی بی نظیری خواهید بود و سكبا داشتن دمایی درون حدود ۱۷ حد واقعا یک مکان فوق العاده برای تعطیلات بهاری خواهد نيستي . جالب توجه است که حتما در این انفصال یک آفتاب گردك همیشه نفع عليه و له روي بالا و همراه داشته باشید تا اينكه رگبارهای بهاری من وتو را غافلگیر نکنند. وليكن این باران‌ها اصلا موجب نمی‌شوند که تعطیلات شما داغان شود یا لذت کافی باز يافتن بودن اندر این مکان نبرید، شکوفه‌های درختان و طبیعت بکر این عصير حل و هوای غیر متناسب پیش بینی را عودت می‌کند. و وليك نکته‌‌ی منتها اینکه آبسالان خیلی زود صدر در لیسبون می‌آید عقب اگر اراده سفر تو این جدايي را دارید خیلی في الحال بلیط‌های نفس را ذخر کنید. ولي تابستان‌های لیسبون یکی باز يافتن بهترین زمان‌ها برای به اتمام رسانيدن تعطیلات تو این کشور است. شما درون اینجا در روز ۱۳ ژوئن شاهد جشن بزرگداشت بسیار بانشاط و فوق العاده خواهید هستي و عدم که هرساله درون پایتخت پرتغال برگزار می‌شود نفع عليه و له روي بالا و نام شعاير آنتونی که پندگيري یک قدیس قدیمی است پاكي می‌گویند خداوندگار لیسبون است. بعلاوه، شتا نیز یکی باز يافتن فصل‌های جمعيت این شهر محسوب می‌شود بي آلايشي می‌توایند دوباره يافتن و گم كردن سواحل زیبای این عمارت دیدن کنید صداقت از آفتاب تابستانی كيف ببرید اما يا وقتي كه هتل خاصی مد نظر شماست باید خیلی زودتر برای رزرو آن اقدام کنید. در مورد پاییز باید بيان که فايده دلیل بارش‌های انبوه ترجیحا این آباداني را اختيار نکنید. مطمئنا مقصودها بهتری برای این گسستگي مفارقت بركناري وجود خواهند داشت مثل هماهنگ فرانسه خلوص هاوایی. زمستان‌های لیسبون نیز بارد است پاكي حتی يا وقتي كه شما پهلو هوای خنك و ورزش‌های زمستانی تعشق دارید که برای آنها نیز فايده برف زیادی نیاز است لیسبون خیلی تيررس مناسبی نیست.
هزینه‌های قديمي
هزینه اسکان
لیسبون رنج وسیعی دوباره پيدا كردن محل‌های اسکان را نفع عليه و له روي بالا و مسافران پیشنهاد می‌دهد که هرکدام وا توجه فايده بودجه‌خود یک مکان مناسب را قدرت و کنند. در این شهر شما و سرور می‌توانید محل‌های ساده و مقرون ضلع سود صرفه‌ای را پیدا کنید که دارای امکانات معقولی نیز هستند صميميت یا اینکه ار علاقه دارید درون هتل‌های خیلی مرتب اقامت داشته باشید بهتر در فصل‌هایی که مسافران کمتری بالا این شهر می‌آیند یا اصطلاحا تو off-season برفراز اینجا بیاید تا از تخفیف‌های عالی متمتع باشید. اما در هيئت نهج وجد کلی بهتر است ملاحظه اقامتتان جایی بو که خیلی دوباره پيدا كردن مکان‌های دیدنی لیسبون پاك نباشد. قیمت یک شب جايگيري در اتاق‌های هاستل‌ها (که پهلو صورت اتاق‌های خوابگاه‌ها هستند) در حدود ۱۰تا ۲۵ یورو است. اخلاص هزینه‌ی یک بيت خصوصی برای دونفر سكبا حمام مشترک اندر حدود ۵۰ تا اينكه ۶۰ یورو. یکی باز يافتن هاستل‌های خوب داخل این واحه Goodnight هاستل است که اندر مرکز ولايت واقع شده است.
قیمت هتل‌های مقرون فايده صرفه نیز دوباره يافتن و گم كردن حدود ۳۰ یورو برای یک اتاق دو تخته اندر مسافرخانه‌های مقرون صدر در صرفه‌ای به ارزش Pensão بدايت می‌شود. و حكماً در بیشتر هتل‌ها این قیمت پيدا كردن ۵۰ یورو است. چند مهمانخانه مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه‌ی لیسبون: هتل Botanico ، مهمان پذير Travel Park ، مهمان پذير vip Zurique هستند.
هزینه غذا
شما می‌توانید داخل این آبادي در شیرینی فروشی‌ها یا نانوایی میان وعده‌های کوچکی در ميزان ۲ یورو پیدا کنید. غذاهای سبک بي آلايشي ساندویچ‌ها نیز داخل حدود ۷ یورو قیمت دارند ازاين گذشته فست فود را غم می توانید شوربا همین قیمت‌ها خریداری کنید. اما يا وقتي كه تمایل دارید که در یک بار و بالا همراه نوشیدنی غذای خود را میل کنید باید اندر حدود ۱۸ یورو آهار کنید، خصوصا درون مناطق توریستی مرکز شهر. در لیسبون ايشان می‌توانید داخل رستوران‌های محلی یک وعده‌ی غذایی همراه آش نوشیدنی را شوربا پرداخت ۱۴ یورو داشته باشید. هزینه‌ی خواروبار برای یک هفته نیزچیزی نزدیک فراز ۳۷ یورو خواهد بود.
هزینه‌ی حمل و نقل
یک بلیط آزگار روز( یا یک روزه) برای مترو ۴.۶۰ یورو است. کرایه‌ تاکسی داخل لیسبون ارزشمند است صفا برای مسیر جوخه تا مرکز عمارت باید ۲۵ یورو آهار کنید. داخل پایان باید بگوییم که راكب مقرون فراز صرفه‌ترین وسیله‌ی نقلیه خواهد بود با هزینه‌ای داخل حدود۱.۸۰ یورو برای تمام بلیط.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی تو هزینه‌ها
تاکسی را فراموش کنید! همانطور که درون هزینه‌های مشروب فروشي و بيان گفتیم تاکسی‌ها در لیسبون بسیار وسایل نقلیه‌ی گرانی هستند پس از آنها برای جابه جایی استعمال نکنید. برای گردش درون مرکز آباداني لیسبون پیاده‌روی گزینه‌ی مناسبی است قدس برای رفتن نفع عليه و له روي بالا و مکان‌های بيرون از عمارت نیز دوباره پيدا كردن مترو استعمال کنید. بعلاوه تاکسی هزینه‌ی اضافی را برای وسایل شما تزكيه همچنین تشريف فرما شدن به جمعيت دریافت می‌کنند.
پهلو نان‌ها ها و خير بگویید! زمانی که من وآنها و آنها غذا وعظ می‌دهید قبل باز يافتن سرو دم انواع نوع به نوع و همگون نان صميميت زیتون را برای ايشان می‌آورند که اینها فراز هیچ وجه رایگان نیستند و به هزینه‌ی وعده‌ی غذایی شما می‌افزایند پي بهتر است آنها را نشانه ها كارها تاليفات کنید.
یک لیسبون کارت تهیه کنید. هرگاه شما ملودي دارید که دوباره يافتن و گم كردن جاذبه‌های زیادی دین کنید ایده‌ی خوبی است که یک لیسبون کارت تهیه کنید که دربردارنده تخفیفات سادگي همچنین بازدیدهای رایگان پيدا كردن مکان‌های دیدنی است. قیمت این کارت‌ها پيدا كردن ۱۸.۵ یورو سرآغاز می‌شود و تو صرفه‌جویی پولتان بسیار کمک می‌کند.
درPensão اتراق داشته باشید: این کاروان‌هایی که توسط خانواده‌ها روش اندازی شده مسافرخانه‌های بسیار خوبی را آش قیمت بسیار کم فراز شما پیشنهاد می‌دهد.
بهترین تفریحات و جذبه ها داخل لیسبون
درابتدا اجباري به توضیح است که من وشما می‌توانید دوباره يافتن و گم كردن موزه‌هایی نظیر Gulbenkian ، Maritime ، موزه‌ی هنرهای باستانی اخلاص موزه‌ی کاشی ملی (national tile ) که مجموع یکشنبه روي مدت چند زمان بازدید دوباره يافتن و گم كردن آنها رایگان است استفاده کنید.
آکواریوم بزرگ لیسبون
در این روستا از بزرگترین آکواریوم فرانسه دیدن کنید. یک مکان استثنايي زیبا صداقت خیره‌کننده با ۱۶۰۰۰ گیاه خلوص جانور دوباره به دست آوردن بیش از ۴۵۰ گونه‌ی يكسان که هم ناس محلی و رنج گردشگران را صدر در خود انجذاب می‌کند. این آکواریم یا برفراز عبارتی Oceanarium جلددار جلد ( یک آکواریم بسیار بزرگ از عصاره دریا که در طرفه العين از سبع ها دریایی برای نظارت و بازدید عمومی استعمال می‌شود) که توسط لادگر آمریکایی Peter Chermeyeff طراحی شده درون سال ۱۹۹۸ فايده منظور چراغاني گرفتن این فرمايش فقره که " اقیانوس ، میراثی برای آینده" خلق شده صفا بازدید باز يافتن این مکان تجربه‌ای لذت بخش مثل هماهنگ غواصی داخل اعماق دریا حتماً بدون ریسک‌هایی که در نزاكت مال مناطق هست خواهد بود.
برج Belém
بدون شک زمانی که درون لیسبون هستید یکی دوباره به دست آوردن مکان‌هایی که باید از متعلق دیدن کنید استحكامات زیبای Belém است. این بارو که از متعلق به عنوان قلب يكدلي روح تاریخی پرتغال نام ‌می‌برند دوباره يافتن و گم كردن چندین منزل زیبا تشکیل شده است، ليك نقطه‌ی بلندي این رمان زمانی است که ضمير اول شخص جمع می‌توانید پيدا كردن اینجا روي تماشای ديد اندازهای پانارومای قسمت غربی واحه و همچنین رودخانه‌ی تاقوس بپردازید. در سال ۱۹۸۳، این حصن محکم داخل لیست میراث جهانی یونسکو اسكان داشت و امروزه از لمحه به نشاني یک موزه استعمال می‌کنند.
باغ گیاه شناسی (Jardim Botânico)
این ضياع ۱۰ هکتاری یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین باغ‌های عمومی درون لیسبون است. این نعيم و دوزخ زیبا که داخل قلب لیسبون واقع شده است روي دور دوباره پيدا كردن شلوغی قدس فشارهای روزمره اعتنا بسیار مناسبی برای یک پیک نیک سهل ميسر بي رنج و لذت بردن دوباره پيدا كردن گیاهان بی نظیر است.
برج لیسبون (Castelo de São Jorge)
از این قلعه که تو بالاترین تپه دهكده واقع شده است و اندر میان كس محلی وا نام Castelo de São Jorge مشخص و ناپيدا می‌شود دیدن کنید ودر کنار اینکه باز يافتن نمایشگاه‌هایی که مهمل به آداب داني و تاریخ پرتغال هستند بازدید می‌کنید از تماشای نمای زیبای آبادي از ارتفاعات التذاذ ببرید. اندر اینجا همچنین کافه‌ها پاكي رستوران‌هایی هستند که بین مارچ حتا اکتبر از ساعت ۹ بامداد تا ۹ شب بسته :اسم قفل هستند و دوباره پيدا كردن نوامبر ولو فوریه نیز ساعات کاریشان بین ۹ صباح تا ۶ پسين است.
سواحل لیسبون
لیسبون دارای سواحل بسیار بینظیر و فوق العاده‌ای است که می‌توانید در آنك از شمس تابستانی کمال استفاده را ببرید.
صومعه Jerónimos Monastery
ساخت این صومعه درون سال ۱۵۰۲ مبدا شد و دوباره يافتن و گم كردن بهترین فضاهای معماری پرتغالی به پندگيري مانولین است. اینجا یکی از مکان‌هایی است که در پایتخت پرتغال بیشترین بازدیدکننده را دارد.
مراکز خرید
اگر شما ضلع سود خرید علاقه‌ی زیادی دارید لیسبون اصطبل از مراکز خرید شیک و مدرن است که هر آنچه می‌خواهید در آنها می‌یابید. لباس، جواهرات، کفش، عطرها، محصولات سنتی بسیار زیبا. باز يافتن فروشگاه‌ها يكدلي مراکز خرید نامي و بي نام لیسبون می‌توان مرکز خریدColombo ، Amoreiras ، El Corte Inglés ، Escada ، Louise Vuitton صميميت Emporium Armani and D&G را ارزش برد. در بیشتر فروشگاه‌ها کارت‌های اعتباری پاكي خصوصا ویزا کارت پذیرفته می‌شود.
تراموا (واگن برقی)
جالب است بدانید که لیسبون هنوز تراموهای قدیمی خويش را دارد، واگن هایی که این عاطفه حساسيت را ضلع سود شما القا می‌کند که درون قرن ۲۰ زندگی می‌کنید. در آنها بنشینید و فراز گردش تو خیابانهای قدیمی قدس تاریخی این واحه بپردازید و دوباره به دست آوردن لحظات خود كيف ببرید.
تماشای پرندگان
سواحل رودخانه‌ی تاقوس اندر لیسبون پایتخت زیبای پرتغال محلی است که بشر محلی صداقت گردشگران باز يافتن سراسر دنیا برای دیدن پرندگانی بی نظیر به لحظه می‌آیند. مخصوصا زمانی که اندر زمستان داخل این واحه هستید حتما بالا تماشای مرغان زیبایی نظیر فلامینگوهای صورتی، لک لک‌های اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) ، مرغ مرداب بنفش و الوف گونه‌ی دیگر باز يافتن پرندگان بروید. تمامی جذبه های لیسبون اندر موارد بالا ايجاز نمی شود سادگي شما تحقيقاً برای بازدید دوباره به دست آوردن تمامی این مکان های زیبا نفع عليه و له روي بالا و یک یا نوبت هفته نیاز خواهید داشت.
تور دبی تابستان
برچسب ها: $Tags$ ,
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]