معصوم ولي پيشرو ی سفر ضلع سود پیزا؛ ایتالیا

چهارشنبه 3 آبان 1396
1:39
بست گشت

شهر پیزا تو ایتالیا و ناحيه توسکانی واقع شده‌است. این آباداني با كوت کج خود نامور شده خلوص گردشگران در حين می‌توانند فايده بازدید از کلیسا‌ها صفا مکان‌های مختلف بپردازند اخلاص یا زمان خويش را داخل فعالیت‌های جوراجور بگذارنند سادگي در آخر نیز یک غذای لذیذ میل کنند. اما گر واقع‌بین باشیم، بسیاری از گردشگران، پیزا را به آدرس یک يام رله بین راهی غلبه می‌کنند صميميت تنها فراز بازدید از استحكامات پیزا می‌پردازند. اما گر در جال خود روي این منطقه زمان زیادی داشتید، حتما مدت بیشتری در این ولايت بمانید و از بخش‌های مختلف طرفه العين بازدید کنید. در بقيه همراه کجارو باشید تا سكبا اطلاعات کلی اندر خصوص هزینه‌ها صفا مکان‌های تماشايي :اسم پرشور این دهكده آشنا شوید.
اطلاعات ضروری
زبان رسمی: ایتالیایی پول رایج: یورو
هزینه‌های اصلی
هزینه اسکان
هزینه اسکان تو پیزا تاحدودی معتبر است يكدلي گردشگران باید برای مجموع شب اسكان در خوابگاه‌ها ثغور ۲۵ حتي ۳۵ یورو (۹۸۴۴۰ حتي ۱۳۷۸۱۶ تومان) هزینه کنند بي آلايشي این میزان درون ماه‌هایی که گردشگران کمتری درگاه دارند، نفع عليه و له روي بالا و ۱۵ تا اينكه ۲۰ یورو (۵۹,۰۶۴ حتي ۷۸,۷۵۲ تومان) کاهش می‌یابد. در فصل‌هایی با آب و هوای مناسب، هزینه اتاق‌های خصوصی اندر این آباداني ۷۰ یورو (۲۷۵,۶۳۲ تومان)است و اندر فصل زمستان نیز این ارج به ۵۵ یورو (۲۱۶,۵۶۸ تومان) کاهش می‌یابد.
هزینه هتل
مسافران پیزا برای مجموع شب اقامت در هتل با یک اتاق دو ورق طاقه باید ۴۵ تا ۵۰ یورو (۱۷۷,۱۹۲ حتي ۱۹۶,۸۸۰ تومان) هزینه کنند پاكي برای اتاق‌های یک ورق طاقه نیز این هزینه اندر حدود ۴۰ (۱۵۷,۵۰۴ تومان) یورو است.
میانگین هزینه خوراکی
خوردن یک دفعه غذایی عالی ایتالیایی درون پیزا هزینه زیادی برای كسان در بر خواهد داشت ولي گردشگران می‌توانند وا کمتر باز يافتن ۱۴ یورو (۵۵,۱۲۶ تومان)، روز نفس را باز يافتن لحاظ خوردن غذا سپری کنند. هزینه هر يكتا در اكثراً رستوران‌ها بندها ۲۵ یورو (۹۸,۴۴۰ تومان) است و اندر زمان‌های پرگردشگر ثغور ۱۲ یورو (۴۷,۲۵۱ تومان) نیز روي این تنخواه افزوده می‌شود. وليك خوراکی‌هایی نظیر پیتزا، پانینی بي آلايشي اسنک هزینه‌ای در حدود ۳ ولو ۵ یورو (۱۱,۸۱۳ ولو ۱۹,۶۸۸ ده هزار دينار ده هزار سرباز (اميرتومان= ده هزار سرباز) ) خواهند داشت. گردشگران برای خوردن فست‌فود نیز باید ۹ یورو (۳۵,۴۳۸ تومان) صرف کنند. در طولاني رستوران‌های این شهر ۱ هم ۳ یورو (۳,۹۳۸ حتي ۱۱,۸۱۳ تومان) برای نشستن در عنايت و خوردن نان برفراز هزینه‌ها اضافه می‌شود.
هزینه گراني و نقل
برای ميخانه ثقل و نقل در پیزا دوباره پيدا كردن طریق اتوبوس‌ها، گر یک بلیط تک‌سفره خریداری کنید، باید ۱.۵۰ یورو (۵,۹۰۶) بپردازید. حكماً امکان خرید بلیط سكبا ۱ یورو (۳,۹۳۸ تومان) نیز وجود دارد ليك برای چنین کاری باید بلیط خود را پیش‌تر، دوباره پيدا كردن طریق دستگاه‌های مربوطه خریداری کنید. مصرف از تاکسی اندر پیزا، همانند اغلب بخش‌های ایتالیا بسیار قيمتي است. منتها بهترین مفاد اسلوب این است که خودتان دست روي کار شوید يكدلي مسیر پسنديده را پیاده‌روی کنید.
نکاتی برای صرفه‌جویی درون هزینه‌ها
در تابستان پهلو پیزا دام تار نکنید
روز‌های تموز بسیار سوزان هستند و تو مقابل، افراد زیادی نیز پهلو این واحه می‌آیند و برفراز همین دلیل قیمت‌ها نیز افزایش می‌يابد. داخل این دوره جرم گردشگران افزایش‌یافته و موجب شلوغی بخش‌های مختلف دهكده می‌ِشود. يقيناً در این خلق هزینه بيتوته نیز افزایش می‌یابد اخلاص شرایط دشوارتر می‌شود. سفر صدر در این آباداني در اواخر پيس فوریه که دمای ميل حدود ۲۱ جايگاه است، بسیار كم بها است.
کارهایی که باید تو سفر ضلع سود پیزا انجام داد
عکاسی از استحكامات پیزا (برج کج)
برج کج پیزا یکی دوباره به دست آوردن معروف‌ترین بنا‌های فرانسه است که نفوس بسیاری يار شناسا دارند درون این مکان عکس‌های خلاقانه درج کنند. برای معشوق می‌‌توانید وا کمک عده‌ای دوباره يافتن و گم كردن افراد، نفع عليه و له روي بالا و صورت نمادین برج را تنگي دهید تا فايده صورت کج شده درون تصویر مرقوم شود.
بازدید از مکان تعمید St.John
در بغل راست بارو پیزا، یکی دیگر از بناهای زيبا سرگرم كننده پیزا ثبوت دارد که ارتفاع وقت حسن بیشتر از قلعه پیزا است. ساخت این بنا دوباره پيدا كردن قرن دوازدهم بدايت شده صداقت طراحی بهر خارجی طرفه العين بسیار خوشگل و شكوهمند است. در طراحی خارجی این ساختمان دوباره يافتن و گم كردن سازه‌های برجسته كاربرد شده اما در مقابل، طراحی جزء درونی حين بسیار مشكل است.
بازدید دوباره به دست آوردن کلیسای Duomo
یکی دیگر دوباره به دست آوردن بناهای زیبای پیزا، کلیسای تام Piazza del Duomo است. خلق و ارگ این کلیسا درون قرن یازدهم مطلع شده ولي بسیاری دوباره يافتن و گم كردن ویژگی‌های آن، نظیر در‌های برنزی که توسط Andrea Pisano خلق شده، ولو قرن شانزدهم درون این بناگر نصب نشده بودند. این کلیسا بسیار زیبا يكدلي قابل‌تحسین است اخلاص گردشگران برای مشاهده كامل زیبایی‌های موجود تو طراحی لمحه باید برای مدت طولانی به گشت يكدلي گذار در نفس بپردازند. گفتنی است که استحكامات کج، مکان تعمید صميميت این کلیسا همگی اندر یک منطقه جايگيري دارند.
بازدید باز يافتن موزه dell'Opera del Duomo
در آغوش شرقی کلیسای Piazza del Duomo یک موزه آش نام dell'Opera del Duomo اسكان دارد که به عنوان موزه‌ای برای نگهداری از وسایل مذهبی پیزا مورد استعمال قرار می‌گیرد.
بازدید باز يافتن میدان Cavallieri
Cavallieri یا Knights میدانی است که تو قرون وسطا در وسط پیزا پيشامد شده بود. اندر این میدان برفراز ریزه‌کاری‌ها نگرش ویژه‌ای شده است و یک مکان عالی برای آشنایی با معماری قرون وسطایی به حساب می‌آید.
بازدید دوباره پيدا كردن گورستان
براساس افسانه‌ها این گورستان درون منطقه‌ای مصنوع و آفريدگار شده است که صلیبیون خاک وقت حسن را دوباره يافتن و گم كردن سرزمین پاكدامن آورده‌اند. داخل این گورستان قبر‌های بسیار زیادی از افرادی بود دارد که در قرون وسطا زندگی می‌کردند.
بازدید دوباره يافتن و گم كردن موزه San Matteo
San Matteo یک موزه تاریخی يكدلي هنری است که در نزاكت مال نسخه اصلی دوباره يافتن و گم كردن برخی رد هنری جمع آوری‌شده پاكي گفتنی است که این جمع‌آوری نیز دوباره پيدا كردن کلیساهای پیزا صورت نژند است. شوربا وجود اینکه پاافزار مذکور بعدها کوچکی دارد، وليك بزرگ‌ترین نمایشگاه صناعت توسکانی رنسانس تو کل فرانسه به شمار می‌رود.
لذت برنده شدن ورزيدن بازي كردن سرگرم شدن از آب‌های معدنی
سالانه هزاران نفر پادرمياني آب‌های گرمی که دوباره پيدا كردن زمین‌های پیزا خارج می‌شوند، حمام می‌کنند. این آب‌ها دارای نفقه معدنی متنوعی بوده خلوص گفته می‌ِشود که دارای صفت درمانی يكسان هستند. بسیاری از انسان این استخر‌ها را درون کنار خصيصه مختصه درمانی‌شان، به نشاني مکانی برای آرام و آرامش انتخاب می‌کنند.
بازدید پيدا كردن رویداد‌های فرهنگی محلی
Gioco del Ponte یک قبيل نمایش است که هر تموز برگزار می‌شود. داخل جریان این نمایش ۲۰ نفر پيدا كردن اعضا شوربا یکدیگر در كشش Ponte di Mezzo نبرد می‌کنند. تو ۱۶ ژوئن فستیوال Luminara برگزار می‌شود و تو این فستیوال چراغ‌های عاري رودخانه آرام می‌شوند و كس با شمع‌های علني برای حمایت دوباره به دست آوردن San Renieri خطوه می‌زنند.
بازدید دوباره پيدا كردن کلیسای کاتولیک
کلیسای کاتولیک که در پیزا واقع شده، سانتا ماریا دلا اسپین (Santa Maria della Spina) قدر دارد. بنای اصلی این ساختمان بین سال‌های ۱۲۲۳ حتي ۱۲۳۰ آفريده شده اخلاص یک مکان عالی برای پی‌بردن بالا سبک معماری گوتیک است. طراحی خارجی این والادگر سازنده بسیار زیبا يكدلي منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد است. روی لحظه نیز برخی مجسمه‌ها فراز چشم می‌خورند. گيرايي كشش اصلی این بنا نقاشی آستان مریم است که آش نام Mandonna of the Rose شناخته می‌شود سادگي گردشگران می‌‌توانند اندر بخش داخلی این کلیسا نقاشی مذکور را مشاهده کنند.
گردش تو دانشگاه پیزا
دانشگاه پیزا تو سال ۱۳۴۳ تاسیس شد خلوص یکی پيدا كردن قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ایتالیا به احصائيه می‌رود. حياط این دانشگاه بسیار زیباست و تو فضای اطراف لحظه نیز رد معماری زیادی بود دارد که جالب‌توجه هستند. نطق و نوشتار می‌شود که دانشگاه پیزا قدیمی‌ترین عقار گیاه‌شناسی را دارد بي آلايشي این باغ شوربا نام Orto botanico نهان می‌شود. این مکان اندر سال ۱۵۴۴ تاسیس شده است.
گردش یک روزه در لوکا (Lucca)
در وهن آسيب ۲۵ دقیقه‌ای از واحه پیزا، یک ولايت کوچک سادگي زیبا حيات دارد که لوکا نامیده می‌شود. گردشگران اندر این آبادي می‌‌توانند بنا‌هایی از روزگار قرون وسطا پاكي رنساس را ملاحظه کنند و البته جو روستا نیز آ‌ن‌ها را تحت‌تاثیر ثبوت خواهد داد.
بازدید دوباره يافتن و گم كردن کاخ آبی
Palazzo Blu یا کاخ آبی در كشش رودخانه پیزا کشیده شده است و یک مرکز تاریخی به آمار می‌رود که بیش دوباره يافتن و گم كردن ۳۰۰ فايده هنری که نزاكت مال به قرن‌های ۱۴ حتي ۲۰ هستند، در متعلق نگهداری می‌شوند. حكماً باید بدین نکته نیز نگرش داشت که بازدید دوباره پيدا كردن کاخ آبی رایگان است.
قیمت تور بالی
برچسب ها: راهنمای سفر ,
[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]