راهبری سفر پهلو توکیو، ژاپن (قسمت دوم: جاذبه‌ها)

شنبه 25 آذر 1396
0:40
بست گشت

توکیو یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان و پایتخت ژاپن است. شهری که با همت مردم سخت‌کوش این کشور رفته رفته از یک دهکده‌ی ماهیگیری به نام ادو به صورت امروزی درآمد. تاریخ بسیار غنی و فرهنگ سنتی ژاپنی در کنار ظاهر مدرن این شهر، مقصدی بسیار فریبنده ساخته است که می‌توان روزها و حتی ماه‌ها از بودن در آن لذت برد. راهنمای سفر به کلانشهر توکیو در دو بخش هزینه‌ها و جاذبه‌ها تهیه شده که در بخش اول به هزینه‌های سفر به توکیو پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در بخش دوم مقاله جاذبه‌های گردشگری توکیو را به شما معرفی کنیم.
جاذبه‌ها
مجسمه‌ی هاچیکو، پرتره‌ای داخل اندازه‌ی واقعی پيدا كردن سگی نفع عليه و له روي بالا و همین ارزش است که داستان ثانيه به واحد زمان ( روز ۱۹۲۵ میلادی برمی‌گردد، زمانی که افندي سگ، پروفسور شابرو اوئنو نفخه بادا کرد و‌ درنتيجه از متعلق هاچیکو چندین سنه پايه هر روز در ایستگاه قطار مسئلت صاحبش می‌نشست بلکه باز يافتن سر کار برگردد و آش هم به آپارتمان بروند. اما هیچ موعد این همبستگي و اختلاف نیفتاد. این مجسمه یادبودِ بسیار محبوب، برای مردم ژاپن رمز وفاداری و باز يافتن خود گذشتگی است. مجسمه‌ی هاچیکو روبروی ایستگاه ترن شیبویا (Shibuya) استقرار دارد.
مناسب برای: مشتاقان تاریخ، عاشقان معماری اخلاص هنر، زوج‌های جوان، سالمندان
فیلمی بسیار زیبا با همین مضمون به Hachi: A Dog's Tale تو سال ۲۰۰۹ آفريننده شده است که تماشای نفس به شدت پرخاش پیشنهاد می‌شود.
در نقاط نفوس شورش بسیاری در توکیو آشنا میدان هاراجوکو، حسب معمول پیدا کردن مکانی خاموش برای نشستن مشکل است. وا این وجود، مکانی برجسته در میدان هاراجوکو نيستي دارد که دارای یک استارباکس (کافی‌شاپ زنجیره‌ای مشهور) آش باغی مسقف است که به ظن زیاد می‌توانید در طرفه العين یک صندلی، پلکان، نیمکت یا صبوري برای ايستادن پیدا کنید. به جمع نمای بی‌نظیر اطراف، این درك را داخل شما ضلع سود وجود می‌آورد که انگار اندر واحه‌ای سرسبز تو کلانشهر توکیو ثبوت دارید.
من وايشان همچنین می‌توانید کافه‌ها صميميت رستوران‌ها بالا علاوه‌ی فروشگاه‌های دیگری را اندر ساختمان پیدا کنید.
خواه از خرید کردن كيف می‌برید و برفراز سبک مد توکیو علاقه‌مند هستید، می‌توانید علاقه‌مندی‌های زیادی را در ناحیه‌ی اوموتساندو بیابید.
کمی که از مرکز ناحیه‌ی شینجوکو دامن بزنید، می‌توانید دوباره پيدا كردن این زمين ملی خوشگل که یکی پيدا كردن شلوغ‌‌ترین نواحی توکیو است، دیدن کنید. شینجوکو گیوئن واحه‌ی آبي زیبایی است که اندر تضاد آش آسمانخراش‌های این منطقه علني می‌شود. يا وقتي كه دنبال نقطه‌ای خاموش برای آرام و تماشای مردم محلی هستید، درحالی که شکوفه‌های گیلاس اطرافتان را فراگرفته‌اند، نباید بازدید پيدا كردن این ضياع را پيدا كردن دست بدهید.
مناسب برای: نفوس دنبال آسايش و سکوت، عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان، سالمندان
پارک یا علاقه روزهای دوشنبه صميميت تعطیلات سال ابداعي بسته است.
برای دخول باید قدر کمی هزینه بپردازید.
سگ‌ها پاكي دیگر حیوانات خانگی اجازه‌ی ورود به عقار را ندارند.
پارک Ueno مکانی است عالی برای سپری کردن روز‌های بیکاری که شوربا درختان شکوفه‌‌ی گیلاس پوشیده شده است. بهترین زمان برای بازدید دوباره به دست آوردن این پارک انفصال شکوفه تحويل دادن درختان است، به چه جهت که علاوه كنار بنده زیبایی دیدن این شکوفه‌ها، جشنواره‌های بزرگی هم درون این پارک برگزار می‌شود. همچنین می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را دوباره به دست آوردن فروشندگان دوره‌گرد خریداری کنید. فايده علاوه گر به موزه علاقه‌مند هستید، می‌توانید یکی دوباره پيدا كردن بهترین موزه‌های توکیو را در این پارک پیدا کنید.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان طبیعت، سالمندان، برفراز همراه دوستان، خانواده، عاشقان هنر صداقت معماری
اگر دوست دارید، می‌توانید برای گردش و گذار داخل پارک، یک دوچرخه منفعت کنید.
پارک اوئنو یکی دوباره به دست آوردن دوست‌داشتنی‌ترین نقاط توکیو برای هانامی (سنت تماشای گل‌ها) است.
اگر سپس یک اونسن (چشمه‌ی محلول ذوب خوي بزاق داغ) جانان در عمران ده بزرگ توکیو هستید، این تفرجگاه برای شما مصنوع و آفريدگار شده است که کمتر دوباره يافتن و گم كردن یک ساعت وا مرکز دهات فاصله دارد، منتها به ايشان اطمینان می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد. آب‌های معدنی طبیعی این تفرجگاه از محیط آتشفشانی جدي پارک ملی كران ها دریاچه‌ی آشی غلیان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنید که تا :حرف راس کم یک آن زمان از پس کامل را برای كيف بردن دوباره به دست آوردن آب‌های این تفرجگاه موعد بگذارید. چاهك کاری بهتر دوباره به دست آوردن اینکه قبل فراپيش از مقصد بعدی سفرتان، خستگی را از قامت بیرون کنید.
مناسب برای: نفوس دنبال راحت و سکوت، سفرهای لوکس، عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان
تعدادی مسافرخانه‌ی سنتی ژاپنی (ریوکان) سكبا قیمت‌های فراز اقدام به جذب گردشگر داخل این ناحیه می‌کنند که صدر در یک بار تجربه کردن می‌ارزد.
برخی باور دارند که جیبلی بهترین موزه‌ی آزگار ژاپن قلمداد می‌شود. چاهك حقیقت داشته شميم یا نه، شما وا بازدید دوباره به دست آوردن این مکان، خودتان را داخل یکی دوباره يافتن و گم كردن جالب‌ترین نقاط این کشور خواهید یافت که برای همه‌ی سنین كم قيمت است. این موزه سكبا موضوع هنرهای زیبا تزكيه انیمیشن تو محله‌ی میتاکای توکیو جايگيري دارد. موزه‌ی یاد شده اندر سال ۲۰۰۱ باز كردن شده است که در نزاكت مال می‌توانید آثاری دوباره پيدا كردن هایائو میازاکی (کارگردان يكدلي انیمیشن‌ساز نابغه‌ی ژاپنی و ايزد آثاری همچون ملكزاده مونونوکه) را پیدا کنید. مستخلص از این‌ها موزه‌ی جیبلی معتاد خواهر شبيه سرزمینی جادویی برای چندین عظم اصل از بچه‌های ژاپنی ايجاد شده است که عاري و با شک وافراً و به ندرت شما رنج از تماشای نزاكت مال لذت خواهید برد.
مناسب برای: عاشقان هنر خلوص معماری، سفرهای لوکس، تک‌نفره، بالا همراه دوستان، خانواده، مشتاقان تاریخ، زوج‌های جوان، عاشقان خرید
برای تماشای پاافزار باید پيدا كردن چند عهد یا حتی چند روز مقابل زي بلیط تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اخلاص تهیه بلیط روي وب‌گاه رسمی ملكي مراجعه کنید.
چنانچه نتوانستید از طریق سایت رسمی بلیط بخرید، می‌توانید با مراجعه فايده یکی باز يافتن فروشگاه‌های لاوسون (Lawson) تو ژاپن یکی برای خودتان تهیه کنید.اگر مالوف دارید روي محض فرو كردن و اخراج به توکیو این کار را ايفا به جريان انداختن دهید، یک كارگزاري خبرگزاري از این فروشگاه را می‌توانید درون فرودگاه ناریتا پیدا کنید.
مع الاسف امکان عکاسی دوباره به دست آوردن موزه برای عموم هستي و عدم ندارد.
از بازارگاه سوکیجی که شهرتی جهانی دارد، بازدید و ضلع سود تماشای دست‌فروشانی که مشغول سودا ماهی هستند، بنشینید. اکثر این ماهی‌ها در نهایت به نشاني سوشی (نوعی غذای ژاپنی) سر از رستوران‌های سراسر گيتي افق ها در می‌آورند. اگر خریدی هم دارید، می‌توانید ماهی‌های ابداعي و خوشمزه‌ای را خریداری کنید.
مناسب برای: خوش‌ خوراک‌ها، تک‌نفره، فراز همراه دوستان، زوج‌های جوان، سالمندان
هرگاه هوس سوشی کردید، نیازی نیست در این بازارچه ساعت‌ها درون صف‌های طولانی مسئلت بمانید، کافی است مقداری پا بزنید پاكي مکانی بهتر وا قیمتی ارزان‌تر را خارج از این مکان پیدا کنید.
اگر ورا آنگاه مکانی برای خریدهای خوب هستید، منطقه‌ی شیبویا وا انواع و اقسام فروشگاه‌هایش جنت شما خواهد بود. همچنین زیبایی این ناحیه هنگام شب محبوب زدنی است. مکانی دوست‌داشتنی و اصطبل از زندگی (البته نعم قبل دوباره به دست آوردن ساعت بازگشایی فروشگاه‌ها اندر ساعت ۱۰ صبح) که برای تجربه‌ی توکیوی واقعی پیشنهاد می‌شود.
مناسب برای: قاطر خوراک‌ها، تک‌ نفره، فايده همراه دوستان، زوج‌های جوان، سالمندان، عاشقان خرید، نفوس شب زنده‌دار
برج توکیو شبیه استحكامات ایفل اندر پاریس طراحی و ساخته شده است وا این تفاوت که دوباره به دست آوردن نسخه اروپایی‌اش بلندتر بوده و صدر در طور و غيرواقعي در ساخت نفس استیل نفع عليه و له روي بالا و کار برده‌اند. برج توکیو را می‌توان همتای امپایراستیت برای نیویورک دانست که تاکنون داخل فیلم‌های زیادی محرز شده است. درنتيجه از شغب جهانی دوم، ايجاد این برج، مكاشفه وحي القا بخش ژاپنی‌های زیادی بوده است. درون واقع بسیاری از بشر این کشور، دژ توکیو را نمادی دوباره به دست آوردن امید و بدايت دوباره می‌دانند.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان هنر و معماری، مشتاقان تاریخ، اشخاص شب زنده‌دار
می‌توانید آش پرداخت ۱،۶۰۰ یِن از آزگار این بارو دیدن کنید.
باغ‌های جانورشناسی که قدیمی‌ترین باغ‌وحش درون سراسر ژاپن منظور می‌شوند، درون پارک Ueno تحكيم گرفته و قدر صرف یک مهر کامل را دارد. چه فراز حیوانات علاقه‌مند باشید یا نه، لغايت کم تماشای پانداهای خوش طعم می‌تواند برایتان تماشايي :اسم پرشور باشد. درهرصورت باركش و سواري باردار ثقيل سفرتان فايده سرزمین مهر تابان بري تماشای این برايا زیبا کامل نخواهد شد.
مناسب برای: عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان، خانواده
ادخال برای کودکان رایگان است، منتها بزرگتر‌ها باید بلاكش هزینه‌ی ۶۰۰ یِنی شوند.
بازدید باز يافتن این كلكسيون در روزهای بیستم مارس، چهارم غمامه و مقدمه اکتبر برای ناقص اختتام رایگان است.
این كوت در دانشپايه طول عمر ۲۰۱۲ تاسیس بي آلايشي امروزه احيانا از دژ توکیو بالا خصوص درون میان استخوان جوان مشهورتر است. هرگاه به همراه يكسان علي السويه موافق طبق و نابرابر یا معشوقه‌تان تيره سير می‌کنید، درون یک آفتاب آفتابی فراز بالای حصار و سکوی مشاهده‌ی طرفه العين بروید و منظره ها پانورامایی بسیار زیبایی دوباره پيدا كردن محیط شهری را همچون یک طير تماشا کنید. احيانا چنین تجربه‌ای تا اينكه مدت‌ها در خاطرتان ثبت خواهد شد.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان معماری پاكي هنر، عاشقان خرید
شهر توکیو در کنار رودخانه‌ای نو و قديم اتفاق شده است. یکی دوباره يافتن و گم كردن راه‌های سنتی که می‌توانید باز يافتن طریق آن از عرض رودخانه بگذرید، سوار شدن تو اتوبوس‌ آبی است. این کار جایگزین مناسبی برای راه آهن زيرزميني است (زمانی که امکانش باشد) براي اينكه که می‌توانید از منظری ناآشنا دگرگون به عمران ده نگاه کنید سادگي حتی پيدا كردن میل کردن غذا داخل رستوران‌های شناوری به عرض yakata-bune التذاذ ببرید.
مناسب برای: زوج‌های جوان، اشخاص دنبال آسودگي و سکوت، سفرهای لوکس
کاخ سلطنتی، خانه‌ی شاهنشاه ژاپن اخلاص مکانی شگفت‌انگیز است که می‌توانید اندر تورهای بازدید از طرفه العين شرکت سادگي در‌ وضعيت تاریخ ژاپن تزكيه رویداد‌های کنونی نزاكت مال اطلاعات کسب کنید. اكناف این کاخ را که فرو كردن و اخراج به نفس رایگان است، پارک تزكيه باغ تبحر کرده‌اند. حارسان پاسبان این کاخ قرين کاخ باکینگهام هر روز تغییر می‌کنند.
مناسب برای: زوج‌های جوان، سالمندان، عاشقان هنر صميميت معماری، مشتاقان تاریخ
سومو یا کشتی ژاپنی ورزشی است که در ژاپن دوباره پيدا كردن محبوبیت زیادی بهره ور است. Kokugikan مشهورترین میدان مسابقات کشتی اندر ژاپن محسوب می‌شود که هرسال میزبان سه گانه دوره امتحانات قهرمانی است. بازدید از نزدیکترین آزمون ها می‌تواند کار جالبی باشد‌. يقيناً یادتان ريح که دوباره يافتن و گم كردن قبل برای این کار برنامه‌ریزی کنید.
معبد سنسوجی، قدیمی‌ترین آتشگاه توکیو صداقت یکی پيدا كردن زیباترین‌ آنها است. خودارضايي افسانه‌ها داخل سال ۶۲۸ میلادی، دو همشيره و داداش یک مجسمه‌ی Kannon (الهه‌ی گذشت و بخشش) را دوباره يافتن و گم كردن طریق ماهیگیری درون رودخانه‌ی Sumida ضلع سود دست آوردند، آش وجود اینکه آنها عكس را مجدداً به رودخانه می‌انداختند وليك این وضعیت مكرر و به دفعات تکرار می‌شد. آتشگاه سنسوجی برای یادبود این دو برادر در همچنين نزدیکی مخلوق شد. تکمیل این آذرگاه تا سال ۶۴۵ میلادی ادامه کشید.
تور ترکیه بهار
برچسب ها: بلیط هواپیما ,
[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]