راهبر ی سفر پهلو فلورانس؛ ایتالیا

شنبه 7 بهمن 1396
2:17
بست گشت

فلورانس، منشا رنسانس ایتالیایی، یکی پيدا كردن زیباترین شهرهای تاریخی عالم و پرجمعیت‌ترین شهر توسکانی لحاظ می‌شود که معماری‌ها، گالری‌ها و رگه هنری زیبایی در حين به آگاهي می‌خورد. فلورانس داخل واقع شهری است که روانه رنسانس اخلاص هنر داخل آن آبخيز می‌زند و صدر در زیبایی هر چه تمام‌تر ضمير اول شخص جمع را مدهوش خود می‌کند، صدر در گونه‌ای که عاطفه حس خواهید کرد تو زمان به گذشته رفته‌اید. در ادامه آش کجارو ولي باشید تا وا این آبادي بیشتر عارف شویم.
مرکز عمارت فلورانس تراكم است، بنابراین می‌توان به راحتی وا قدم زدن ندرتاً معماری‌ها بي آلايشي جاذبه‌های مهم دم را تفريح کرد. علاوه غلام دیدن زیبایی‌های بصری، غذاهای خوشمزه‌ای را رنج می‌توان داخل اینجا میل کرد. عاري و با شک میلیون‌ها گردشگری که جميع ساله باز يافتن فلورانس بازدید می‌کنند، دلیل خوبی كنيز قوش جذابیت این دهكده است. این شهر در دانشپايه طول عمر ۱۹۸۲ به نشاني میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسید. خوشبختانه فلورانس روي گرانی شهرهایی مانوس رم یا ونیز نیست، اما آش این حيات قیمت‌‌ها ممکن است تا شمار زیادی پهلو منطقه‌ یا محله‌ای که در نفس قرار دارید دنباله رو باشد. سكبا این بالعكس بیشتر اقطار اروپای مرکزی، مسافرت برفراز فلورانس وا هزینه‌ی پایین امکان‌پذیر است و كيف بردن دوباره به دست آوردن جذابیت‌های این آبادي زیبا صداقت خیره‌کننده شوربا شرایط نازل و گران برای عموم امکانپذیر است. خالصاً کافی است که دوباره يافتن و گم كردن تجربیات اهالی این دهكده استفاده کرده پاكي آشنایی مختصری شوربا راه‌های اقتصادی گشت‌وگذار بي آلايشي بازدید از اقصا دیدنی این شهر داشته باشیم. این سفارش برای سفری ۳ روزه ضلع سود این دهات تهیه شده است.


تور مالزی
فلورانس هوای نسبتا معتدلی دارد. تابستان‌های این منطقه آثار روز سوزان و بران و عشا نیز تقریبا ناتوان و است. زمستان‌ها هوا ناتوان و می‌شود منتها به نايابي و وفور سرمای طولانی مدت را تماشاچي خواهیم بود. باران اندر سراسر دوازده ماه) غیر دوباره به دست آوردن تابستان فايده صورت معتدلی می‌بارد. تو هر الان اغلب انسان توافق دارند که فصل‌های ربيع و پاییز ایده‌آل‌ترین وقت برای سفر بالا فلورانس است.
هتل‌های فلورانس معمولا آزگار وقت مملو آخور از پاساژ هستند، با این وجود فصل‌های پرگردشگر برفراز طور رسمی از ماه آوریل حتي سپتامبر به امتداد می‌انجامد. بین ماه‌های جولای حتي آگوست هم آشكوب قیمت‌ها را شاهد خواهید بود. خواه در این مدت فايده فلورانس تيره سير کردید، برای رزرو خانه در دوردستها توریستی بهتر است از قبل اقدام کنید. در امتداد فصل کم گردشگر یا «آف سیزن» می‌توان اتاقی نازل و گران در اقطار توریستی روستا اجاره کرد.
هزینه‌ی یک شب بيتوته در خوابگاه‌های اشتراکی بین ۱۰ تا ۴۰ یورو می‌شود. اتاق‌های خصوصی نیز از ۵۰ یورو مقدمه می‌شوند که حتماً برای اتاق‌ها یک تختخوابه این هزینه ۱۰ یورو کاهش پیدا می‌کند. فايده طور کلی در كشش تابستان غصه مقداری بالا این هزینه‌ها زيادشده نسبت داده شده خواهد شد.
میانگین قیمت اجناس هتل صدر اساس کیفیت صفا تعداد آرتيست به تفسير زیر است:
هزینه صبحانه مقرون به صرفه: اغلب هتل‌های این دهات به مصاحب اجاره حجره وعده‌ی رایگان صبحانه ارایه می‌دهند، درون غیر این جلد غشا چهره می‌توانید شیرینی فروشی‌ها قدس کافه‌های خوبی را اندر همان حوالی برای یک ميوه بنه صبحانه‌ی ارزان برگزيني کنید. (۳ هم ۷ یورو)
هزینه ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام مقرون فراز صرفه: با فرض اینکه می‌خواهید ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام مفصلی میل کنید، همیشه‌ می‌توانید رستوران‌های تازه و ارزانی را داخل این واحه پیدا کنید. (۵ تا ۱۰ یورو)
هزینه شامگاه مقرون روي صرفه: رستوران‌های نشستی زیادی داخل فلورانس نيستي دارد که راستي زنهار و خيانت به محله‌ای که در لحظه قرار گرفته‌اند، قیمت‌های متفاوتی دارند. (۷ تا اينكه ۱۵ یورو)
اگر انيس دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه پهلو کدام سبک دوباره يافتن و گم كردن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید هزينه و دخل غذایی حال نیاز یک هفته‌تان را آش پرداخت فراز ترتیب ثغور ۶۵ و۴۹ یورو تهیه کنید. بالا یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها كنيز قوش اساس میزان کالری استاندارد و نفقه غذایی هيئت نهج وجد نیاز یک دد ديو سالم و بزرگ سال تنظیم شده است که اقلامی براي اين كه نان تازه، برنج سفید، گوشت لاله گون گاوی، دانه مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی پرنده (پوست کنده و بلا استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز صداقت کاهو می‌شود. بدون ترديد است که هرگاه مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه محموله شرفيابي رستوران و بيان عمومی
بدون شک آشاميدن غذا تو میدان Piazza della Signoria هزینه بسیار زیادی برایتان در پهلو خواهد داشت. البته در مقابل، روش‌هایی بود دارد که ايشان بتوانید هزینه‌های کمتری برای خوراکی‌های وجود و غير بپردازید، یکی پيدا كردن این راه‌ها كاربرد از خوراکی‌های ارزان‌ قیمت نظیر فست‌فود است.


تور گرجستان
فلورانس یک مکان جالب برای تماشای نفر ابوالبشر و جانور است. تو سفر خود فايده این آباداني می‌توانید روي تماشای انسان بپردازید و اندر مقابل، هزینه‌های زیادی را برای بازدید از موزه‌ها پرداخت نکنید.
با حيات اینکه گردشگران در فلورانس می‌توانند پيدا كردن سیستم‌های كاباره و نقل عمومی كاربرد کنند، وليكن برای رفتن برفراز مکان‌های گوناگون این شهر، می‌‌توان پیاده‌روی کرد که یک کار مفت و بسیار کم هزینه به سرشماري می‌رود.
احتمالا وا سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. اگر بلي می‌توانید برای کسب مفروضات و مجهولات لازم دوباره به دست آوردن این نوا آذوقه دیدن کنید. ارزان‌ترین اتاق‌ها درفلورانس خوابگاه‌های اشتراکی هستند که حدود ۱۰ تا اينكه ۴۰ یورو قیمت دارند. احتمالا مالوف دارید از جلا چنین هزینه‌ای احتراز کنید. خب مشکلی نیست! سایت کوچ‌سرفینگ راهی عالی برای این کار را پیش روی شما جايگيري می‌دهد. این سایت فرصتی را داخل اختیار من وشما می‌گذارد تا صدر در جای پس انداز هتل سادگي هاستل، شامگاه را کنار آدم بومی هر آباداني و در خانه‌هایشان دم هم فراز صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ ارمل کافی است پيدا كردن قبل داخل این سایت ثبت‌نام و التماس خودتان را بفرستید تا احيانا به زودی توسط شخصی دیگر از تيررس مورد نظرتان پهلو شما لبيك اجر داده شود. علاوه بغل صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می توانید دوست‌هایی دوباره به دست آوردن کشورها تزكيه فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و پهلو سادگی شوربا سبک زندگی ناس آن منطقه شناخت شوید.
کلیسای جامع شهره پیاتزا ضمير دوامو که دقیقا داخل مرکز ولايت قرار دارد، دارای مجموعه‌ی بی‌نظیری از آثار تاریخی حرفه کلاسیک است و فراز دلیل طراحی مختص طاق بهادر و منحصربه‌فردش از بانگ جهانی متمتع است. پیاتزا عيان دوامو نقطه‌ی کانونی فلورانس است سادگي گردشگران می‌توانند با طی کردن ۴۶۳ پله‌ی آن، پهلو پشت رويه بروند و فراز تماشای منظره‌ای زیبا پيدا كردن فلورانس بپردازند. کلیسای ناقص اصلی‌ترین کلیسای فلورانس قلمداد می‌شود که درون سال ۱۲۹۶ میلادی بر اساس طرحی دوباره پيدا كردن آرنولفو دی کامبیو و به سبک معماری گوتیک آفريننده شده است. يقيناً ساخت ثانيه در عام ۱۴۳۶ با گنبدی که فیلیپو برونلسکی طراحی کرده نيستي به اتمام رسید. این پاخيره زن یکی از مشهور‌ترین کلیساهای ایتالیا به احصا می‌آید و بهر داخلی متعلق نیز بسیار عظیم و زيبا سرگرم كننده است. دژ ناقوس کلیسا نیز در سال ۱۲۳۴ ميانجيگري نقاشی به پندگيري جونو دی بوندونه طراحی شد و سكبا کمی تغییر پس پيدا كردن مرگش ساخت لحظه تکمیل گشت. بوندونه برای طراحی این استحكامات از معماری بارگاه سلطانیه الهام غمناك است. دیوارهای داخلی بنا شوربا مرمرهای مختلفی مصنوع و آفريدگار شده که رنگ‌ها را ضلع سود صورت فریبنده‌ای سكبا هم ترکیب می‌کند. سفر فراز فلورانس بري بازدید دوباره پيدا كردن این کلیسا تکمیل نخواهد شد.
تعمیدگاه مشق جیوانی یکی دوباره به دست آوردن مهمترین اماکن مذهبی فلورانس محسوب می‌شود که فراز کشیشی به عرض جان باپتیست (جان شستشو دهنده) ويژه تعلق داده شده است. این تعمیدگاه یکی باز يافتن قدیمی‌ترین ساختمان‌های فلورانس به سرشماري می‌رود که مکانی عالی برای عاشقان معماری يكدلي تاریخ دینی به حساب می‌آید. این دستاورد معماری قرون وسطی به آمار می‌رود، وليك فضای داخلی برفراز سبک‌های سابق از وقت حسن وفادارتر است. تزئینات طلاکوبی شده‌ی نمای داخلی و بازتاب نور در نفس هر چشمی را صدر در خود خیره می‌کند. بازدید دوباره به دست آوردن این مکان را فراموش نکنید.
این پاافزار دقیقا در سرچشمه پشتی کلیسای مطلق فلورانس (دومو) ثبات دارد و تبعات زیبایی از بناهای جوانب را ضلع سود نمایش می‌گذارد. بازدید دوباره پيدا كردن این موزه، درکی عالی باز يافتن چگونگی احداث بناهای شهره فلورانس را به علاقمندان می‌دهد. به علاوه می‌توانید برخی دوباره پيدا كردن بهترین آثار هنری فلورانس را تو نمایشگاه‌های دائمی نفس تماشا کنید. شاید مشهورترین آن‌ها، نشانه ها كارها تاليفات میکل آنژ باشد. ار به رد زیبایی ایتالیایی به تنگه درخور مجسمه‌های میکل آنژ آرزومندي دارید، بي شبهه بازدید پيدا كردن این ارسي را درون برنامه‌ سفرتان بگنجانید.


تور ترکیه
گالری اوفیتزی احتمالا مهمترین موزه‌ی فلورانس قلمداد می‌شود که آثاری بی نظیر باز يافتن میکل آنژ، داوینچی، رافائل، ساندرو بوتیچیلی صداقت هنرمندان نامدار دیگری در نزاكت مال به نمایش گذاشته شده است. حتی خويشتن بنای گيوه هم حشمت بازدید بالایی دارد. این موزه که یکی باز يافتن قدیمی‌ترین گالری‌های آفاق محسوب می‌شود همتایی ندارد، بنابراین می‌توان ساعت‌ها نفع عليه و له روي بالا و تماشای شاهکارهای هنری گلاويز گرفتار شد صميميت گذر لمحه را احساس نکرد. Uffizi درون حقیقت بزرگترین مجموعه از رد هنری دوره رنسانس را جامع می‌شود بي آلايشي نقاشی‌های بنام بسیاری درون این گالری نگهداری می‌شوند که اندر این بین می‌توان به نقاشی ولادت ونوس استعاره کرد. بسیاری از رد موجود داخل این گالری بي ربط به روزگار اولیه رنسانس هستند، اما در بخش‌های انتهایی گالری، می‌توانید نقاشی‌های شمايل و هلندی را نیز نظاره کنید.
سانتا ماریا نوِلا یک کلیسای سلطنتی تو فلورانس است که روبروی ایستگاه مرکزی قطار جايگيري دارد. این کلیسای زیبای فرقه‌ی دومینیکن، فراز دلیل جنبه‌ی تاریخی و ساخته‌شدن بغل اساس مبادي بنيادها و فروع معماری ایتالیایی، بازدیدکنندگان زیادی را صدر در خود انجذاب می‌کند. شاید این کلیسا تو بالای لیست جاهایی که داخل سفر روي فلورانس باید ببینید تحكيم نداشته باشد، اما وا این بود بازدید از دم را روي شدت توصیه می‌کنیم. این کلیسا یکی دوباره به دست آوردن مهمترین بناهای گوتیکی توسکانی منظور می‌شود. نمای بیرونی کلیسا را «فرا جاکوپو تالنتی» قدس «لئون باتیستا آلبرتی» طراحی کرده‌اند. داخل فضای داخلی اما رگه فوق العاده‌ای باز يافتن هنرمندان شهره را می‌توان مشاهده کرد. این معمار بین سال‌های ۱۲۷۹ صداقت ۱۳۵۷ میلادی توسط دومنیکن فریارزدر نزدیکی یک کلیسای سد هفتمی واقع اندر دشت های بیرون دیوارهای قرون وسطایی فلورانس آفريده شد. شاید کلیسای سانتا ماریا نوولا آري تنها قدیمی‌ترین کلیسای فلورانس به شمار می‌رود، بلکه مجرد و متاهل کلیسایی رنج است که تا صدر در امروز نفع عليه و له روي بالا و صورت اصلی نفع عليه و له روي بالا و جا مانده
مناسب برای: مشتاقان تاریخ، عاشقان معماری پاكي هنر، اشخاص دنبال آسايش و سکوت
Ponte Vecchio یک قنطره قدیمی است که داخل سال ۱۳۴۵ (میلادی) آفريده شده صفا اولین خدك فلورانس به احصا می‌آید که در كشش رودخانه آرنو (Arno) کشیده شده است. شاید برایتان جالب شمه که بدانید، این پل اندر واقع بي زن پلی است که دوباره پيدا كردن قرون وسطا داخل این آباداني به ارث مانده قدس Ponte Vecchio همچنان یک مکان برای معامله جواهر‌های طلایی سادگي نقره‌ای به سرشماري می‌رود. قدم گزافه گويي كردن از خود درآوردن روی این جسر و گردش و گذار تو اطراف وقت حسن و اندر نهایت ضبط چند عکس یادگاری ارز یک ساعت اجل شما را دارد.
Giardino fi Boboli که معمولا وا نام زمين Boboli متمايز می‌شود مکانی بسیار دلچسب است که تماماً ساله هزاران گردشگر را ضلع سود سوی خود جذب می‌کند. محوطه‌سازی قدس معماری این پارک دوباره پيدا كردن رنسانس بي آلايشي توسکانی نمونه پيشوا برداری شده است و در تابستان نشستن در جوانب برکه، عاطفه حساسيت و حالی رویایی را به شما تلقين خواهد کرد. داخل بخش‌های مختلفی دوباره به دست آوردن این باغ، مجسمه‌های باستانی نيستي دارد که باز يافتن سنگ مرمر آفريننده شده‌اند سادگي بوی درختان مرکبات تو این زمين روحی ابداعي به من وايشان می‌بخشد. این باغ‌ها اندر سال ۱۵۵۰ میلادی اندر زمین‌های کاخ پیتی خلق شدند يكدلي در درازي سال‌ها آش عشق و رغبت وسعت آن‌ها فراخي یافت. گر دنبال واحه‌ای خلوت در درون منطقه ای شهری هستید، بازدید دوباره پيدا كردن این باغ‌ها را فراموش نکنید.
مناسب برای: نفوس دنبال فراغ بال و سکوت، عاشقان طبیعت، سفرهای لوکس، تجربه‌ای مانوس یک محلی، مشتاقان تاریخ، عاشقان معماری پاكي هنر
گالری منحصر پهلو فرد آکادمیا داخل نزدیکی پیازا عام مارک ثبات دارد. این موزه حيث میزبانی مجسمه‌ی اصلی داوود (David) نشان میکل آنژ صوت یافته است. این تصوير یکی از معروف‌ترین مجسمه‌های دنيا است که در ولايت فلورانس استواري دارد. داخل این مجسمه فراز جزییات حرمت ویژه‌ای شده است اخلاص بسیار بزرگ‌تر از حين چیزی است که فکر می‌کنید. علاوه كنار بنده شاهکار میکل آنژ، برخی پيدا كردن قدیمی‌ترین ادوات موسیقی جهان ساخته‌ی مشهورترین سازندگان پیانو صفا ویولن را می‌توان در اینجا ديد کرد.
بازار بزرگ سفره سن لورنزو وسعت زیای دارد خلوص دارای چندین بخش مسن تر و كهتر است. گردشگران تو این بازارگاه علاوه صدر خرید می‌توانند وا تماشای فروشگاه‌ها، صحبت وا ساکنان محلی بي آلايشي کشف کوچه‌ پس‌ کوچه‌های فلورانس، یک روز خاطره‌انگیز برای خودشان رقم بزنند.
مناسب برای: عاشقان خرید، سفرهای قمر عسلی، تجربه‌ای آشنا یک محلی
این باغ‌ها صدر در ویلای باردینی مداوم هستند بي آلايشي بازتابی باز يافتن شور و هوي دوران سلطنت ملکه ویکتوریا برای بازسازی جنگل‌های سنتی بریتانیا محسوب می‌شوند. در اینجا می‌توانید در میان درختان میوه‌ی انواع و یک راه‌ پله‌ی سبک باروک که سكبا مجموعه‌ی فراوانی پيدا كردن مجسمه‌ها صداقت گلدان‌های زیبا آراسته شده است مشغول راه پيمايي و تردد شوید. خواه نیاز ضلع سود یکی كورس دور ساعت راحتي دارید، این مکان اختيار خوبی به آمار می‌رود.


تور تایلند
مناسب برای: نفوس دنبال راحتي و سکوت، مشتاقان تاریخ، عاشقان طبیعت، عاشقان معماری صفا هنر، تجربه‌ای اخت یک محلی
موزه‌ی ملی بارگلو داخل یکی دوباره به دست آوردن قدیمی‌ترین بناهای فلورانس که قدمت متعلق به واحد زمان ( روز ۱۲۵۵ میلادی باز می‌گردد ثبوت دارد. این بنا سرآغاز مقر فرماندهی Capitano del Popolo (کاپیتان مردمی) حيات و پس ازآن از حين (در سد شانزدهم) به مسكن فرمانده‌ی پلیس طرفه العين زمان (بارگلو) تبدیل شد که نامش دوباره يافتن و گم كردن همینجا می‌آید. بعدها داخل قرن هجدهم این لادگر به آدرس زندان كاربرد شد. در موزه ملی بارگلی نشانه ها كارها تاليفات بسیار خوبی قرار دارد که وساطت هنرمندان متنوع دوره رنسانس ایجاد شده‌اند. گردشگران در این پاچپله می‌‌توانند تنها آش پرداخت ۴ یورو، آثاری را که پادرمياني هنرمندان شهره چون باندینلی، میکل آنژ، دوناتلو، آنتونیو روسلینو صداقت سایر هنرمندان معروف آفريننده شده، بينش رويت کنند. این موزه آش فاصله کمی دوباره پيدا كردن پیازا دلا سیگنوریا ثبات دارد.
بازار مرکزی فاصله‌ی کمی حتا سن لورنزو دارد اخلاص در ثانيه می‌توان تازه‌ترین يكدلي وسوسه‌انگیزترین غذاهای فلورانس را پیدا کرد. اگر می‌خواهید به بازارگاه مرکزی بروید، خويشتن را برای پرخوری بانظم کنید چراکه درون آنجا، انبوهی باز يافتن خوراکی‌های لذیذ الگو پنیر ایتالیایی، اجناس نان، روغن‌زیتون مرغوب، نوشیدنی‌های گوارا اخلاص ... خواهید دید که مداومت پيله در مساوي آن‌ها غیرممکن است. بازدید دوباره يافتن و گم كردن این بازارگه یکی دوباره به دست آوردن فعالیت‌های موردعلاقه‌ی گردشگران در ساعات مواد نهار است.
به جای استعمال از تاکسی یا اتوبوس، آش پای پیاده نفع عليه و له روي بالا و سمت پیازاله میکل آنژ قدم بزنید ولو علاوه صدر ورزش کردن، بتوانید مجسمه‌ی داوود دیگری دوباره پيدا كردن جنس برنز تاليف میکل آنژ را سيروسياحت کنید. این میدان توسط معماری فايده نام جوزپه پوگی درون سال ۱۸۶۹ روی تپه‌ای پابرجا در جنوب منطقه‌ی تاریخی فلورانس قدس ساحل جنوبی تالاب آرنو لادگر شد. وقتی که به میدان رسیدید، می‌توانید مناظری زیبا باز يافتن مناطق شهری را برفراز تماشا بنشینید و ظهر از آن ناهار را یکی پيدا كردن رستوران‌های محله‌ی Oltrarno میل کنید. در نغمه برگشت نیز می‌توانید سكبا یک بستنی از خودتان پذیرایی کنید.
مناسب برای: افراد دنبال صلح و سکوت، بدرام :صفت خرم خوراک‌ها، مشتاقان تاریخ


نمایشگاه ساعت استانبول


برچسب ها: سفر ,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]