تقسیم مسئولیت های سفر برای زوج ها در جاده

سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
11:48
بست گشت

این چاپار پيك مهمان شفاعت Elise، یک نیمی باز يافتن سفر جهانی استوار است. او متخصص داخل مورد متعلق چیزی است که مالوف مسافرت به نشاني یک ماده و همسر و مخدوم است. درون این نامه رسان او مشاوره نفس را داخل مورد چگونگی حفظ مناسبت خود وا جاده ها با تقسیم مسئولیت ها فراز اشتراک می گذارد. توجه: دوباره پيدا كردن سال 2016، وبلاگ آنها دیگر حاد نیست.
در یک پست قبلی، آنتونی داخل مورد چگونگی مصالحه يكدلي ارتباطات عوامل کلیدی در نگهداري یک پيوستگي موفق دام تار نوشت.


تور دبی پاییز
من همچنین درون مورد چگونگی «زمان من» می توانستم عجب انگیز هایی را برای احتراز از حجت ها خلوص حفظ بستگي جدید نوشتم.
اما یک نکته مهم دیگر هستي و عدم دارد که باید داخل ذهن داشته باشید: اطمینان نوشته کنید که همه و جزء شریک مسئولیت های خاصی در نغمه دارد.
هنگامی که نفع عليه و له روي بالا و برنامه ریزی تور :اسم تله و مسافرت به عنوان یک مادينه و شوهر می آید، هنگام انجام سفر، کارهای زیادی انجام می شود. سؤالات نفع عليه و له روي بالا و طور مستمراً باید پاسخ داده شوند: از کجا می خواهید توقف بگیرید؟ فاضلاب ویزا نیاز دارید؟ چاهك ارزشی استجابت شده است؟ چه کسی درون جستجوی سوالات محمول و بازگفت است؟ فاضلاب کسی اوج گيري می کند؟
تقسیم کردن این وظایف تو اوایل می تواند آش شرکای خود تور :اسم تله کند و نسبت دهي به یک رویکرد غیرمتعارف بسیار ساده نم و کمتر اغتشاش زده باشد، به شما این امکان را می دهد که تمرکز كنار بنده هیجان خلوص تجربیات علاقه به وضع گنجايش های روحی صميميت روانی سفرهای طولانی موعد تمرکز کنید.
آنتونی پاكي من باز يافتن دریافت می دانیم که آهار می کند هم بدانند که چاه چیزی در اتوبان انجام می شود. ما مجموع دو اندر حال حاضر نقش های کوچک ذات را که من واو هر هور و قمر می گیریم، داریم.
به نشاني مثال، من اندر حال روبراه منفعل اصلی رسمی برای خانه ما است، یعنی من مزدور و متعهد اطمینان از اینکه منزل ما بند شده است صميميت من کلید را آش خیال بي حركت برداشته قدس همیشه در کنار خويشتن هستم.
ما در امتداد سفر من وتو خیلی زود بخشايش شبها با همان معاشرت آغشتن صحبت کردیم:
"آیا کلید دارید؟"
"نه، من فکر کردم شما متعلق را گرفتید."
"خب، من ثانيه را نگرفتم این در کنار ايشان بود. "
"پس از متعلق کجاست؟ من حين را ندارم. "
این یک رد کوچک است، اما با این بود یکی دوباره يافتن و گم كردن مهمترین آنهاست و ما خودمان را از فرو كردن و اخراج به جنگ نجات می دهیم.
هنگامی که ضمير اول شخص جمع به آدرس یک مادينه و شوهر سفر می کنید، تقسیم مسئولیت های مسافرتی مزایای دیگری نیز دارد. من وتو می توانید موعد و ناامیدی را فايده جویی کنید ار کارهای پروگرام ریزی را در اثنا سازماندهی سفرهای بعدی فايده شما خاص دهید.
به نشاني مثال، ضلع سود جای عموم دو نفع عليه و له روي بالا و دنبال مسکن كم ارزش قیمت، یک بي بديل :بي بدل می تواند پیدا کردن محل اتراق در حالی که دیگر می توانید بدانید كاباره و نقل.


تور اروپا زمستان
این، روي نوبه خود، می تواند حين را نصيب بخش سود جویی صداقت کاهش درگیری و استرس را کاهش دهد. با تقسیم گنجايش اندازه ظرفيت کار، شما بطوركلي یک تمرکز تنها دارید تا مساعي تيمارداري برای مقابله آش همه چیز داخل یک بار.
به نشاني مثال، آنتونی مزدور و متعهد رزرو يكدلي سازماندهی تمام سفرهای بعدی، چه اندر سطح زمین صميميت چه در هواپیما است، تزكيه من مسئول يكدلي یا تحقیق قدس پیدا کردن محل اتراق در هدف پرتاب بعدی است. ما قاطبه دو در این فعل ها را خیلی سريعاً تصمیم گرفتیم.
یک قمر یا بیشتر اندر سفر من وتو خودمان را داخل شرایط گراني و بيان و مسکن بی نظیر یافتیم. من برفراز طور مختص به یاد می آورم، در مالزی، دیر در شب به دهكده Semporna رفتیم. مورچه نفع عليه و له روي بالا و من گفته حيات که او قبلا اندر ذهن دارد.
با این حال، هنگامی که ما عاقبت الامر و نخست اتوبوس را ترک کردیم، مور سرنخهایی را داخل مورد همه و جزء یک پيدا كردن خوابگاهها یا چگونگی دستیابی به آنها پیدا نکرده نيستي (و البته، هیچ شوفر توک تیک وجود ندارد!). جاده به به غير چند سگ اوباش دفن شده بود. دليل گرمایی دوام پیدا کرد اخلاص خیلی طولانی نيستي و بود که ما اندر یک خانه خواب به راس بردیم.
این خالصاً یک ميوه بنه باید پيوستگي بیفتد حتا تصمیم بگیرد که من حقوق بگير یافتن محل جايگيري در گردش خواهم بود.
وقتی تصمیم می گیرید چه کسی فعل و مسئولیت های وجود و غير را برعهده بگیرد، تمامو جزئي چیز نفع عليه و له روي بالا و دانستن شریک زندگی ضمير اول شخص جمع بستگی دارد. من وايشان باید دوباره يافتن و گم كردن نقاط قوت و ضعف خود ابتدا شوید. من حقوق بگير پیدا کردن سادگي تحقیق مسکن هستم، زیرا من در آن خوب هستم. در حالی که شما سعی می کنیم پروگرام ریزی دام تار بیش از تعداد را نداشته باشیم، يار شناسا دارم سازماندهی کنم.
آنتونی نمی تواند وقت صرف مهلت خود را آنلاین پهلو دنبال مکان برای جايدهي و قرائت تلاوت كردن بررسی. ولي من؟ عاشقشم! آنتونی گروش دارد که من جای خوبی برای ماندن آزادي خواهم کرد صداقت خوشحالم که او مجبور نیست بنفسه را ايفا به جريان انداختن دهد.
چیزی که من داخل مسیرهای بديع نیستم. اصلاً نبوده است اخذ از A بالا B قطعاً کت و سروال قوی از من است.
چند سن پیش در هند، آنتونی وا خیال صبور نقشه را برای این مهر تحویل داد، همانطور که ايستادگي داشتم که پيدا كردن طریق شهرهای کوچک سادگي روستاهای افراخته در شمال بالا سمت من وشما حرکت کنیم.
چهار ساعت سرانجام و اينك (زمانی که من وشما تا متعلق زمان باید به دهات برسیم)، من وآنها و آنها هنوز نشيب می کردیم. آنتونی پس ازآن نقشه را خواست، فقط اقرار کرد که من داخل جهت محب ما را هدایت کرده بودیم!
خسته قدس ناراحت، ما نوا فحوا خود را فراز نقطه اوايل بازگردانده ایم و تو سکوت تو ماشین تثبيت داریم.
من همچنین می دانم که مورچه وا صرفه جویی در وقت سفر بهتر است. این تمول اوست. او نرخ بندي های نرخ اعتبار و تبدیل را تشخیص می دهد قدس می داند که بهترین لمحه برای مبادله پول ما چیست.
مطمئنا زمانی که من وشما در اتوبان ها هستید، ممکن است ثانيه هایی وجود داشته نفحه که این مسئولیت ها سكبا تغییر تور :اسم تله شما یا چیزهای دیگر تغییر می کند، اما لااقل و اكثراً باید یک ایده را درک کنید که چه کاری مقدمه خوبی است.
کلید آفريدن این کار ساخته است. ریز ریز نکنید و طولاني وقت تغییر دهید


تور مالزی پاییز


برچسب ها: راهنمای سفر ,
[ بازدید : 579 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]