شيخ ی سفر روي وین؛ اتریش

يکشنبه 2 مهر 1396
1:16
بست گشت

وین را می توانمندي یکی دوباره پيدا كردن بهترین خلوص بزرگترین شهرهای اروپایی نامید. این آبادي برای قرن‌ها ميعادگاه حاکمان هابزبورگ امپراطوری اتریشی-مجارستانی بوده است. این امپراطوری سال‌ها پیش دوباره پيدا كردن بین رفته است، ليك باقی‌مانده های لمحه تاکنون فراز خوبی حفظ شده‌اند. وین شهری است مشحون از افتخارات هنری كهن است که به مهرباني میراث فرهنگی نوابغ هنری فايده جا مانده‌اند. شهری انباشته از معماری های تاریخی که قاطبه بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. در ادامه وا کجارو يار و دشمن باشید تا داخل مطلبی مطلق هر آنچه را که برای سفر فراز این دهات نیاز داریم، وا هم دوباره كاري تمرين کنیم.
صادقانه بگوییم، این دهكده از نظاره فرهنگی پاكي تاریخی روي قدری غنی است که نمی دانیم دوباره پيدا كردن کجا بدايت کنیم. همانطور که می‌دانید وین اعتنا مناسبات سیاسی بسیار مهمی است و شاید همین موضوع دريغ به تنهایی دلیل خوبی برای بازدید از نفس باشد. وا وجود این همه جاذبه تو وین، نباید امل شهری كم ارزش را داشته باشیم. جزئتمامت چیز در اینجا نيكو و سازماندهی شده است، بنابراین خودتان را منتظم کنید تا سكبا صرف مقداری هزینه باز يافتن سفر بالا این دهكده بزرگ نهایت التذاذ را ببرید.
اطلاعات ضروری
تباين ساعت سكبا تهران: ۲:۳۰-
واژه سازش رسمی: آلمانی
واحد پول رسمی: یورو
فرودگاه: (Vienna International Airport (VIE
وضعیت عرق و هوایی
وین در اغلب طول سال محلول ذوب خوي بزاق و هوایی پسنديده دارد يكدلي مشخصا تابستان شوربا وجود بهترین عرق و هوس شلوغ‌ترین تجزيه به احصائيه می‌رود. روزها حاره و نمدار آبداده هستند، اما به ندرت به حدي گرم می‌شوند که دردسر ارغنون باشند. بهاران و پاییز طبق معمول کاملا باتاني هستند، مشخصه‌ی این فصول بارش کم مطر است. زمستان‌ می تواند بي لطف سردمزاج باشد ولي به نايابي و وفور برف انباشته می‌شود. بنابراین گر لباس گرمسيري و كم قيمت بپوشید شوربا مشکل خاصی بين نخواهید شد.
بهترین ثانيه برای تهيه هتل
در وین هتل‌ها ضلع سود غیر پيدا كردن اواسط ژانویه ولو مارس که درون همین زمان دريغ قیمت‌ها پایین‌تر هستند، در كامل طول سال لبريز از جمعیت می‌مانند. پهلو طور نوين آئيني عرفي فصول مشحون گردشگر یا به واژه سازش High Season که قیمت‌ها افزایش می‌یابند، اندر این عمارت از اواخر جذام اوریل هم اکتبر به ادامه می انجامد، که این مدت حايز همه‌ی تعطیلات مهم و اصلی ملال می‌شود. هاستل‌های این روستا اما در تمام طول سال، از نظر قیمت تضاد چندانی نمی کنند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
هاستل‌های این آباداني قیمت‌های نسبتا نو و منطقی دارند. برای یک شب بيتوته در اتاقی اشتراک باید متحمل پرداخت هزینه‌ای بین ۱۳ هم ۳۵ یورو شوید. اگر شناخت دارید عشا را درون اتاق‌های خصوصی سپری کنید هم باید بین ۱۸ تا اينكه ۳۸ یورو هزینه کنید. محل داشته باشید که قیمت‌های اتاق‌های خصوصی برای اتاق‌های ۱ نفره، دو تخته و اتاق هایی شوربا تخت ۲ نفره درون نظر رنجيده شده‌اند. همچنین پهلو یاد داشته باشید این قیمت‌ها بيوه نیستند صفا ممکن است آش کمی رسيدگي اتاق‌هایی ارزان‌تر قدس حتی به خويشاوندي گران‌تر ملالت پیدا کنید.
هزینه‌ی بيتوته در هتل
هتل‌های وین به نسبت دهي گرانی داخل محدوده‌ی میانی و رفيع تر جای می‌گیرند، وليك مکان‌هایی مقرون فايده صرفه تيز هم در نقاط پایین دست آباداني وجود دارند. گر بخواهیم لیستی دوباره يافتن و گم كردن قیمت‌ها كنيز قوش اساس کیفیت و تعداد آرتيست داشته باشیم، نتیجه به شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۲۶ تا اينكه ۵۵ یورو
۲ ستاره ۳۴ حتي ۹۶ یورو
۳ ستاره ۴۲ حتي ۱۵۹ یورو
۴ ستاره ۶۸ ولو ۳۲۳ یورو
۵ ستاره ۲۱۶ ولو ۴۲۳ یورو
همانطور که آگاهي می‌کنید تو هتل‌های ۵ ستاره، جهشی قابل التفات در قیمت‌ها هستي و عدم دارد. دوباره به دست آوردن این رو ممکن است هتل‌های ۴ ستاره انتخاب مناسب‌تری باشند، به مورد بغاز اینکه گاهی ممکن است تفاوت کیفیت خیلی محرز نباشد.
هتل امپریال وین
متوسط قیمت برج غذایی
از تماشا غذایی سكبا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای رخيص اروپایی جلي هستیم صميميت انتخاب‌های كم قيمت به سختی پیدا می‌شوند. البته در این میان دکه‌های شراء سوسیس بي آلايشي ماکارونی که اندر سراسر شهر یافت می‌شوند، مستثنا هستند و علاوه غلام اینکه سریع مرتب می‌شوند، می‌شود از نظر مقرون فراز صرفه بي پروايي كردن روی آن‌ها پي جويي باز کرد.
صبحانه: بسیاری پيدا كردن هتل های این دهات وعده‌ی صبحانه را ارایه می‌دهند. اندر غیر این بشره ساندویچ‌ها تزكيه سوسیس ممکن است گزینه‌های مناسبی باشند. (۴ هم ۷ یورو)
ناهار: گستره‌ی وسیعی دوباره پيدا كردن فست‌فودها و رستوران‌های معمولی حيات دارند که حسب معمول غذاهای ویژه‌ی محلی را شادي سرو می کنند. (۵ ولو ۹ یورو)
شام: رستوران‌های وین پهلو ندرت كم قيمت هستند، اما لااقل و اكثراً ظرف‌های غذایشان مسن تر و كهتر و سرشار به واحد و جفت مشتری می‌رسند. (۸ تا ۱۵ یورو)
برتورست یا بغات وُست (Bratwurst): کیوسک‌های کوچک سوسیس فروشی تو سراسر عمارت وجود دارد که بسیار مقرون صدر در صرفه هستند. يا وقتي كه محدودیت زیادی دوباره يافتن و گم كردن نظر بودجه‌ای دارید بهتر است روی این کیوسک‌ها احصا ویژه‌ای مقفل و باز محدود کنید. اگر شناخت دارید خودتان آشپزی کنید، راستي زنهار و خيانت به اینکه به کدام سبک باز يافتن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مصرف غذایی حالت نیاز یک هفته‌تان را آش پرداخت به ترتیب حدود۶۵ و۵۰ یورو تهیه کنید. پهلو یاد داشته باشید تقويم قیمت‌ها آغوش اساس میزان کالری نمونه و غيراستاندارد و مواد غذایی هيئت نهج وجد نیاز یک آدم سالم و كبير و نابالغ رسا تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بلا استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی قدس کاهو می‌شود. مسلم است که ار مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی ميخانه ثقل و نقل تو وین
با اینکه اثباتش متعسر است، منتها شاید بتوان سیستم حمل و بازگفت عمومی وین را بهترین سیستم گراني و نقل تو اروپا قلمداد کرد. هرگاه چنین چیزی تندرستي نداشته شمه باز دريغ باید آن را یکی دوباره يافتن و گم كردن بهترین‌ها به سرشماري آورد. شبکه اتوبوس خلوص تراموا، سكبا سیستم زیرزمینی راه آهن زيرزميني ترکیب شده است و شبکه‌ی کلی کارآمد، تمیز و لايق اعتمادی آفريننده است. این شبکه هنوز هم در حال ترفيه است پاكي خطوط ریلی آن تا محال بیرونی قدس حومه‌ی عمارت کشیده شده‌اند. مهمترین نکته‌ی استوار این سیستم این است که پکپارچه است، پهلو این معنی که یک بلیط اندر همه‌ی وسایل نقلیه مفخم و قابل كاربرد است.
اتوبوس صداقت تراموا: خطوط تراموا يكدلي اتوبوس وین شمار را بالا هر کجا که متروی این دهكده دسترسی ندارد جابجا می کنند. یادتان عطر به مورد بغاز برای سياحت به نقاط بیرونی شهر، آخرین ساعات برون رفت سركشي را بررسی کنید، براي اينكه که ممکن است اتوبوس‌ها فراز همان تزيين مرکز واحه توقف نکنند.
مترو: سیستم متروی این شهر U-Bahn نامیده می‌شود. سریعترین صداقت راحت‌ترین نغمه دسترسی به جوانب به ویژه تو مرکز شهر، استفاده از همین سیستم است. برای این کار باید پيدا كردن یکی باز يافتن ۵ مراسله مترو بخت بجویید. باآنكه شماره این خطوط از U1 تا U6 خراج می‌رود و با سادگی توسط رنگ‌ها سزاوار تشخیص هستند، ليك در حال ساخته خط U5 نيستي ندارد. دلیل چنین چیزی ایناست که این عريضه از بدو برنامه ریزی شد، اما هیچگاه بالا مرحله‌ی خلق نرسید.
حمل و بيان عمومی تو شب: داخل روزهای نوين آئيني عرفي هفته، آنگاه از زمان ۰۰:۳۰ باكر سرویس‌های هواپيما) و راننده خلبان ناخدا شبانه بدايت به کار می کنند که وافراً و به ندرت مسیر‌های اصلی را مستورسازي می‌دهند. ليك یادتان باشد که ممکن است کمی درازي بکشد، چرا که این اتوبوس‌ها اخت طول روز به طور مکرر اتراق نمی‌کنند پاكي ممکن است که نیاز برفراز جابجایی بین اتوبوس‌ها داشته باشید. همچنین راجع به حساب داشته باشید که حتما داخل مورد مسیر رزين مطمئن شوید و پيدا كردن ساعت حرکت اتوبوس‌ها آگاهی کسب کنید. درون روزهای عاقبت هفته صفا تعطیلات خطوط زیرزمینی قطار درون شهري در حقيقي ساعات شب و درون فواصل ۱۵ دقیقه‌ای پهلو خدماتشان بقا می‌دهند که می ____________تدارك آن را ارزان‌ترین اخلاص بهترین شیوه‌ی جابجایی در شهر محسوب کرد.
بلیط: بلیط‌هایی که در زیر حيثيت خواهیم برد در همه‌ی گونه ها وسایل باب :اسم رايج نقلیه‌ی وین دوباره يافتن و گم كردن جمله قطار، مترو، تراموا سادگي اتوبوس‌ها دوباره به دست آوردن جمله اتوبوس‌های شبانه کاربرد دارند صفا همه‌ی مناطق دهكده به غيراز قطار جماعت و راكب های ویژه‌ی طرفه العين را در كنيز قوش می‌گیرد. هزینه‌ی اقمشه وسایل نقلیه بي آلايشي بلیط حتا تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ به شرح زیر است:
تاکسی دوباره به دست آوردن فرودگاه تا اينكه مرکز شهر ۲۵ هم ۳۰ یورو
قطار دوباره پيدا كردن فرودگاه حتي مرکز شهر ۴ یورو
قطار اکسپرس پيدا كردن فرودگاه حتا مرکز شهر ۱۱ یورو
همه و جزء ۳ کیلومتر جابجایی شفاعت تاکسی داخل وین ۶ ولو ۱۰ یورو
بلیط تک سفره ۲.۲۰ یورو (اگر دوباره يافتن و گم كردن قبل تهیه کنید، ۲ یورو)
کارت تيره سير ۲۴ ساعته ۶.۷۰ یورو
کارت گشت ۴۸ ساعته ۱۱.۷۰ یورو
کارت جال ۷۲ ساعته ۱۴.۵۰ یورو
از کجا بلیط تهیه کنیم؟
می بسيج بلیط‌ها را دوباره يافتن و گم كردن دستگاه‌های مخصوص فروش که در اغلب ایستگاه‌های راه آهن زيرزميني تعبیه شده‌اند تهیه کرد. همچنین سیگار فروشی‌ها خلوص رانندگان اتوبوس صفا تراموا دريغ بلیط‌ها را به خريد می‌رسانند.
چگونه بلیط‌ها را تایید کنیم؟
بلیط‌ها باید ماضي از استفاده تایید یا فعال شوند. برای این کار باید بلیط نه را درون دستگاه‌های آبی رنگی که داخل ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تراموا ثبات دارند سست کنید. بلیط هایی که وساطت رانندگان اتوبوس و تراموا به بيع می‌رسند پيدا كردن قبل كوشا و سرد شده هستند.
توصیه‌هایی برای سود جویی درون هزینه‌ها
یک وین کارت خریداری کنید
وین کارت آره تنها دسترسی شما به سیستم محموله شرفيابي رستوران و بازگفت عمومی را ممکن می‌سازد، بلکه امکان بازدید باز يافتن اکثر موزه‌ها، تئاتر‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها صميميت جاذبه‌های این واحه (بیش دوباره پيدا كردن ۲۱۰ نقطه) را با تخفیفی درخور ملاحظه فراهم می کند. اگر مانوس دارید از جلا ها مکرر مختار شوید صميميت همچنین صدر در میزان قابل توجهی در هزینه‌ها بهره جویی کنید بدون شك این کارت را تهیه کنید. من وايشان می توانید کارت های ۴۸ قدس ۷۲ ساعته را تنها شوربا پرداخت ۱۸.۹۰ صميميت ۲۱.۹۰ یورو خریداری کنید. همچنین یادتان سكبا داشتن این کارت، اشخاص خردسال (زیر ۱۵ سال) تنها با آرم دادن کارت شناسایی می توانند بالا طور رایگان يار و دشمن شما گردش کنند. این کارت را می توانید از هتل‌ها يكدلي دفاتر اطلاعاتی گردشگران تهیه کنید.
بهترین تفریحات، سرگرمی‌ها صفا جاذبه‌های درون وین
گشت خلوص گذار در گرداگرد بلوار ایالتی Ringstrasse
بلوار Ringstrasse میزبان بیش دوباره يافتن و گم كردن ۲۰ جاذبه‌ی اصلی پيدا كردن جمله اوپرای ایالتی وین و ساختن اساس پارلمان آبادي وین است. این بلوار بر جای دیوار های دهات سابق وین که سرانجام و اينك از جنگ‌های ناپلئون تخریب شد، بنيادگر شده است. هرگاه نمی دانید راه پيمايي و گذر ردشدن در ولايت را دوباره يافتن و گم كردن کجا عنفوان کنید، این شارع می تواند قدرت و اولتان باشد. بازدید از نزاكت مال را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
نکته‌ها:
برای اینکه كامل بلوار Ringstrasse را تفريح کنید می توانید راكب تراموای خاصی به پشتوانه Ringtram شوید. این تراموا تهيه به راهنمای صوتی است. کل این تور حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.
یکی دوباره پيدا كردن جایگزین‌های تراموای Ringtram استجاره دوچرخه است.
بازدید پيدا كردن کاخ شون‌برون (Schoenbrunn Palace)
کاخ شون‌برون را می قابليت جاذبه‌ی منصب اشل ۱ وین نامید که به آدرس اقامتگاه تابستانی سلطان ها اتریش استعمال می‌شد. این کاخ دارای سالنی آش تزئینات گران‌بها صداقت یک ضياع زیبا است که یادآور امپراطوری كهن وین در ارتفاع و شکوه متعلق است. در كشش ماه‌های گرمسيري می‌توانید اندر کوشک یا مهتابی Gloriette قهوه یا کیک میل کنید. تماشای باغ‌ها، ذيل زدن در آن‌ها يكدلي یا قرائت تلاوت كردن کتاب از جمله دوست داشتني مليح ترین کارهایی است که می توانید درون محوطه‌ی این کاخ به كاربستن دهید. بازدید باز يافتن این مکان را فايده هیچ پول از لنگه ندهید.
نکته‌ها:
جز اینکه شما آرزومندي نداشته باشید اندر غیر این صورت نمی توانید تو مقابل رویدادهای گردشگری همچون کنسرت، شام اخلاص یا بازدید از تئاتر در اكنون اجرای اوپرای فلوت سحرآمیز موزارت مقاوت کنید.
چنانچه فرزند کوچکی دارید، بازدید باز يافتن قدیمی ترین املاك وحش گيتي افق ها یعنی شون‌برون را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
مسلماً قبل پيدا كردن بازدید وقت جهان بازگشایی ان را بررسی کنید. ممکن است وا توجه پهلو فصل‌ها این گيتي کمی مغايرت داشته باشد.
پارک مردمی (Volksgarten)
پارک مردمی در قلب مرکز عمارت وین استقرار دارد و آش وجود مسیرهای پیاده‌روی فايده همراه رز های انگور که همه‌ی آن‌ها شوربا مناظر تاریخی وین ترکیب شده‌اند مکانی عالی برای پرسه و گذار به سرشماري می‌رود. بهترین راه برای لذت بردن از این پارک آش وجود کوچکی صداقت زیبایی، این است که یک نیمکت پیدا کنید صداقت روی وقت حسن بنشینید و درون حالی که محيط را سير می کنید ضلع سود تحسین آن بپردازید. همچنین گر دنبال مکانی بیرونی درون مرکز شهر هستید که در اينك لذت پيروز شدن از یک فنجان قهوه برفراز خواندن کتاب درگير شوید، بزينهار باشید انتخابی بهتر پيدا كردن این پارک نخواهید داشت.
کاخ خلوص موزه‌ی Belvedere
یکی دیگر از موطن های تابستانی سبک باروک که اندر منطقه ۳ وین ثبات دارد کاخ قدس موزه‌ی Belvedere است. این کاخ میزبان باغ‌ها قدس فواره های شگفت‌انگیز است که در اوج و پایین محوطه‌ی دم قرار دارند. این آلبوم در آخشيگ برای ملكزاده اژن ساووا آفريننده شد. امروزه وليك این مکان، محیطی عالی برای گام زدن، خواندن کتاب و التذاذ برن دوباره به دست آوردن مناظر اكناف محسوب می‌شود. علاوه بر همه ی اینها می توانید گالری ملی اتریش سادگي بزرگترین مجموعه‌ی گوستاو کلیمت، مصور برجسته‌ی اتریشی را اندر اینجا تماشا کنید. فضای داخلی کاخ بالا همراه نقاشی‌های بینظیر و عكس های نفس‌گیر یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن ویژگی های چشمگير این مکان است. بازدید دوباره پيدا كردن این مجموعه را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
نکته ها:
در امتداد تابستان می توانید از املاك آلپاین خلل ناپذير در همسایگی بهر بالایی این آلبوم بازدید کنید.
ساعات بازگشایی این آلبوم به رخ فصلی تغییر می‌کند. بهتر است پيدا كردن قبل درون وبسایت رسمی کاخ پيدا كردن این موضوعی آگاهی کسب کنید.
رستوران Kristian's Monastiri
رستوران مذکور درون جایی تاسیس شده است که قبلا یک بتخانه بود. این رستوران یک کتاب فرود العاده‌ی نقاش ناشناخته را اندر اختیار مشتریانش تثبيت می دهد. بنای هزاره هجدهمی كافه بازسازی شده است. این معمار گویی که شخصیت دارد، مکانی عالی برای یک شامگاه رمانتیک قلمداد می‌شود. دوباره يافتن و گم كردن همه مهمتر در اینجا می توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ی اتریشی، اروپایی، چند ملیتی تزكيه ترکیبی را که ميانجيگري آشپزان مجرب پخت می‌شود، ذائقه کنید. يا وقتي كه دنبال یک رستوران خوش می گردید اینجا می تواند گزینه‌ی خوبی باشد.
نکته‌ها:
محیط‌ بیرون رستوران در تابستان در دسترس است.
بازار كم قيمت فروشی Naschmarkt
قدمت رسته Naschmarkt بالا قرن شانزدهم بغل می گردد منتها غرفه های آهنی نيلگون رنگ این بازارگاه حدود ۱۰۰ سال پيشينگي دارند. هم عصر امروزين Naschmarkt محبوب ترین راسته وین به آمار می رود که حد زیادی فروشگاه اخلاص رستوران را درون خود جای داده است. اگر شناخت دارید خودتان آشپزی کنید، می توانید طولاني مایحتاج هيئت نهج وجد نیازتان را پيدا كردن اینجا تهیه کنید، به افزايش تماشای حيوان محلی در حالا خرید خالی از توجه نخواهد بود.
نکته ها:
خواه دنبال خرید سوغاتی هستید، می‌توانید بالا شکلات فروشی Zotter، بوتيك محصولات شهد محلی قدس همچنین دكان روغن‌ها صفا سرکه‌های آروماتیک (معطر) سری بزنید.
جزیره‌ی دانوب (Donauinsel)
جزیره‌ی دانوب یا Donauinsel همانطور که اسمش روشن است، در رودخانه‌ی دانوب استقرار دارد که این بركه را از کانال حفاری شده (دانوب جدید) مستثنا می کند. این جزیره ۲۱ کیلومتر راستا دارد که سكبا این بعدها فرصت‌های تفریحی زیادی را فرهم کرده است. دوباره به دست آوردن جمله این امکانات می قابليت به مسیرهایی برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری صميميت اسکیت سواری هم رستوران ها، کافه‌ها، و مکان‌هایی برای باربیکیو (کباب) كنايه کرد. این جزیره بالا مکانی عالی برای گریز پيدا كردن محیط شهری يكدلي سپری کردن چند دهر خوش درون فضای بسته :اسم قفل به سرشماري می‌رود. گر دنبال یک پیک نیک فراز یادماندنی اندر یک بعد از ظهر سكون بردبار هستید، این مکان رخيص شما خواهد بود.
نکته‌ها:
می توانید یک دوچرخه دربست و اندر این جزیره رکاب بزنید.
چندین کافه در گرداگرد جزیره پراکنده شده است که می توانید از نفس ها قهوه‌ی دلخواهتان را تهیه کنید.
میدان Rathausplatz
Rathausplatz میدانی در روبروی Rathaus (تالار روستا وین) است که پارک شهرداری (یک پارک چمنی در مرکز دهات که كلاس ۱۸۷۳ تاسیس شد) را كورس دور نیمه می کند. این میدان اندر نزدیکی تعدادی دوباره به دست آوردن داغ‌ترین دوردستها توریستی واحه قرار محزون است که شان بازدید از لحظه را دوبرابر می کند. باآنكه این میدان خیلی ارشد نیست، آش این هستي و عدم همیشه حالات جالبی در متعلق اتفاق می‌افتد. دوباره يافتن و گم كردن این يكباره می توانمندي به کنسرت نچ تا عيد ها (به مورد بغاز جشنواره‌ی فیلم) سادگي برپایی تيمچه کریسمس استعاره کرد.
نکته‌ها:
در ادامه ماه‌های ژانویه تزكيه فوریه پارک Rathaus تبدیل نفع عليه و له روي بالا و پیست یخی شگفت‌انگیز اسکیت روی یخ می‌شود.
استات‌پارک (Stadtpark)
استات‌پارک یا پارک شهر، اولین پارک عمومی وین به آمار می‌رود. این پارک وا حدود ۳۰ هکتار سطح اندازه گيري بین منطقه‌ی ۱ صميميت ۳ وین قرار دارد. پارک شهر شامل چشم اندازها گوناگونی دوباره به دست آوردن جمله حوضه ها، كرته های گل، فواره خير و علفزار ها می‌شود. این پارک همچنین چندین بنای یادبود تماشايي :اسم پرشور را تو خود جای داده است. بهترین گزینه این است که برفراز سادگی در حوالي پارک گيج شوید يكدلي نگاهی به مجسمه‌ی یوهان اشتراوس (آهنگساز) و پل کارولینن بیاندازید.
نکته‌ها:
اگر احساس گرسنگی کردید تعدادی كاباره در كشش ساحل رودخانه وجود دارد که می توانید اندر آن‌ها اقامت کنید.
ار فرزند کوچکی دارید این پارک یک زمین بازی دارد که می توانید روی آن آمار باز کنید.
خانه‌ی صنعت وین (Kunst Haus Wien)
اگر دوباره به دست آوردن طرفداران پاخيره زن معروف، آنتونی گوادی هستید، بازدید باز يافتن این بنای رنگین که وساطت فریدنریخ هاندرتواسر آفريننده شده است را از دست ندهید. اندر ساختمان می‌توانید شعر این ستاره استثنایی و صلح دوست را پيدا كردن طریق نقاشی‌ها، نقشه‌ها قدس مدل‌های معماری پیگیری کنید. نکته‌ی جالب عنايت در هيئت نهج وجد این بنا، درخت‌های واقعی است که درون بیرون برخی باز يافتن پنجره‌ها مباهات کرده‌اند.
بازدید پيدا كردن کلیسای کاتدرال مراسم استفان
کلیسای قدیمی سنن استفان اندر سال ۱۱۴۷ تاسیس اخلاص به نشاني یکی دوباره پيدا كردن بلندترین کلیساهای آفاق به شمار می‌رود. این کاتدرال از تعداد زیادی پيدا كردن نقاط آبادي قابل ديد است. پیشنهاد می کنیم در سفرتان به وین حتما باز يافتن این پاخيره زن بازدید کنید.
نکته‌ها:
داخل كردن به کلیسا رایگان است، وليكن برای فراز رفتن از متعلق و دیدن محیط كران ها باید مقداری هزینه بپردازید.
بیرون کلیسا و غلام روی دیوار می توانید علامت O5 را ديد کنید. این آرم نشانه‌ی آزادی اتریش از دست نازی‌ها است.
باغ جانور آبی Haus des Meeres
احتمالا دلیل جهانگردي شما پهلو وین تماشای کوسه‌ها و ايزد ماهی‌ها لحظه هم در آکواریوم نخواهد بود، ولي این عقار وحش آبی مکانی عالی و بانمك شيرين حركات برای گردشگران بالا همراه فرزاندانشان به سرشماري می‌رود. ذات بنای این عقار وحش دارای طراحی تاریخی غیر معمولی است، درون واقع یکی از ۶ بازمانده‌ی برج‌های دفاعی تشويش جهانی دوم به سرشماري می‌رود. همچنین در آشكوب این پاخيره زن یک کافه نيستي دارد که یکی دوباره يافتن و گم كردن بهترین مناظر رو به آباداني را تو اختیارتان خواهد گذاشت. به افزون این‌ها اگر به آفريدگان دریایی اشتياق دارید بازدید از این مکان را باز يافتن دست ندهید.
خانه اوپرای ایالتی
خانه‌ی اوپرای ایالتی پهلو طور منظم میزبان اوپرای ويژه و عام کودکان تو یک خرگاه بسیار دیدنی بغل روی سقفش است. اجراهای این سالن شامل ملالت اوپراهای کلاسیک اقتباسی برای کودکان و شادي اوپراهای قراردادی کودکان می‌شود. علاوه غلام این‌ها می توانید باله‌های بی نظیری همچون فندق شکن نشان چایکوفسکی را اندر اینجا تفريح کنید. خواه به موسیقی کلاسیک به خصوص اوپرا و بالت علاقمند هستید، بازدید پيدا كردن این مکان را دوباره يافتن و گم كردن دست ندهید.
نکته‌ها:
باز يافتن آنجایی که این اوپرا بسیار لبالب طرفدار است، ايمن شوید از قبل تو سایت رسمی وقت حسن ثبت‌نام کنید.
حرم روی اشكوبه اوپرا در كشش ماه‌های سرد غم گرم است.
تور هوایی ترکیه
برچسب ها: $Tags$ ,
[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]