قطب پيش نماز و ماموم ی سفر نفع عليه و له روي بالا و بخارست؛ رومانی

دوشنبه 3 مهر 1396
1:22
بست گشت

بخارست پایتخت و بزرگترین دهات رومانی به سرشماري می‌رود. همچنین می‌توان نفس را مهم‌ترین عمارت صنعتی صداقت تجاری این کشور نامید. همین موضوع دليل شکوفایی بیشتر وقت حسن شده است. بخارست، شهری پر طول وتفصيل با قدر زیادی پروژه‌ی زیر بنایی است که صورت قدیمی حين را پايگاه زیادی تغییر داده‌اند. این عمران ده را اندر گذشته پاریس کوچک می نامیدند. امروزه وليك شهری است زیبا، ضلع سود همراه ترکیبی جالب دوباره پيدا كردن بافت قدیمی صميميت جدید که فايده جذابیت آن افزوده است. اندر ادامه شوربا ما عدو باشید تا داخل مطلبی جامع، عموم آنچه را که برای سفر نفع عليه و له روي بالا و این آباداني نیاز داریم، با هم ممارست کنیم.
بخارست جذب های بسیاری دارد. از کلیسای ۳۰۰ ساله تزكيه یک بنای اداری فولادی-شیشه‌ای محزون تا موزه‌ها بي آلايشي پارک‌های تفریحی در این ولايت پیدا می‌شود. حساسیت نوين اخير زایی اندر این واحه باعث شده است تا هرآنچه را از یک پایتخت اروپایی اشتياق داریم، در حين پیدا کنیم. خوشبختانه آش یکی پيدا كردن ارزان‌ترین شهرهای اروپایی محاذي هستیم که آن را ارتباط به شهرهای شمالی بي آلايشي غربی قاره‌ی همیشه سبز تبدیل فايده گزینه‌ای مقرون ضلع سود صرفه برای گردشگران کرده است.
اطلاعات ضروری
تفارق ساعت با تهران: ۱:۳۰-
صلح رسمی: رومانیایی
واحد پول رسمی: لئوی جدید رومانی (RON)
قيمت گزاري تبدیل ارز: ۱۰ لئو=۲.۵ دلار آمریکا
فرودگاه: (Henri Coandă International Airport (OTP) صفا Aurel Vlaicu International Airport (BBU
وضعیت عرق و هوایی
آب خلوص هوای بخارست مقداریشگفت‌انگیز است. تابستان‌ها عموما گرمسيري هستند، وليكن به ندرت غم و سرد یا آبديده می‌شوند صميميت همچنین بارش مطر در كشش این تجزيه کم همبستگي و اختلاف می‌افتد. زمستان‌ها می توانند یخ منزجر باشند، اگرچه نباید از بابت طويله شدن برفی نگرانی چندانی نيستي داشته باشد. آبسالان و پاییز دارای محلول ذوب خوي بزاق و هوایی کاملا قابل قبول هستند. منتها ممکن است گاهی اوقات روزهای بادخیز این فصول را دوباره پيدا كردن آنچه که هستند کمی سردتر کنند.
بهترین دم برای ذخر هتل
از آنجایی که بخارست هنوز یک آباداني عمده‌ی توریستی لحاظ نمی‌شود، مسافرخانه ها بیشتر تمایل دارند که الگوی مردمِ بازاری را لذا بعد کنند. فصول ممتلي گردشگر یا به واژه سازش High Season، اكثر از ماه‌های فوریه تا اينكه ژوئن صميميت سپتامبر تا نوامبر به راستا می انجامند. گفتگوها کم گردشگر یا به كلمه Off Season دريغ شامل پيس جولای حتي آگوست، زمانی که بسیاری از ادارات تعطیل هستند، فايده علاوهِ پيس دسامبر اخلاص ژانویه وقتی که عصير حل و التفات دردسر ارغون است، می‌شود. سكبا این وجود قیمت هتل‌ها صميميت هاستل‌های ارزان‌تر، در امتداد سال فراز سختی دست شاد تغییر می‌شوند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
هاستل‌های بخارست عموما كم قيمت هستند، باآنكه ممکن است استاندارد در هاستل‌های نقاط پایین دست عمران ده کمتر دوباره به دست آوردن انتظارتان باشد. برای یک شب اقامت در اتاقی اشتراک باید توقع پرداخت حدود ۲۶ ولو ۶۶ لئو را داشته باشید. هرگاه علاقمند هستید ولو شب را در حجره های خصوصی به زبر کنید، می توانید با پرداخت هزینه‌ای بین ۵۲ تا ۱۴۱ لئو روي ازای كل شب، اتاقی خصوصی فايده همراه دو اريكه یا یک سرير دونفره را اجاره کنید.
هزینه‌ی جايدهي در هتل
هتل‌های این آباداني هم وضعیتی مشابه‌ هاستل خير دارند. چنانچه بخواهیم لیستی باز يافتن قیمت كالا اقسام هتل، بر اساس کیفیت يكدلي تعداد بازيگر تهیه کنیم، نتیجه روي شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۵۳ حتي ۹۸ لئو
۲ ستاره ۸۹ حتا ۱۳۳ لئو
۳ ستاره ۸۹ تا اينكه ۲۶۲ لئو
۴ ستاره ۱۵۱ تا ۴۰۹ لئو
۵ ستاره ۳۵۵ تا اينكه ۵۰۲ لئو
هتل‌‌های پیشنهادی
گراند مهمانخانه JW Marriott
اگر خلف هتلی زیبا، ۵ آكتور با اتاق های بزرگ، امکانات متراكم و فضایی دنج هستید، هتل JW Marriott بخارست را می توانید درون بالای لیست‌تان اسكان دهید. درون لابی این مهمان پذير می توانید یک رستوران و یک بازارچه‌ی کوچک حاوي رستوران لبنانی، دكه پوشاک و تحفه هم پیدا کنید. علاوه بغل این ها آش امکاناتی همچون استخر، جکوزی، سونا و كانون بدنسازی که داخل اختیار مهمانان جايگيري دارد، این مهمان پذير تبدیل به غلبه خوبی برای بسیاری از مسافران شده است.
هتل اینترکانتیننتال بخارست
هتل اینترکانتیننتال یکی از ممتاز ترین بناهای بخارست به احصائيه می‌رود که اندر نزدیکی میدان یونیورسیتی و تماشاخانه ملی واقع شده است. این هتل درون دهه ۱۹۷۰ آفريده و تو زمان خودش بلندترین صميميت مجلل‌ترین بنای ولايت محسوب می‌شد. منتها امروزه ملالت هتلی ابتكاري و بینظیر به شمار می‌رود. مکانی عالی برای ملاقات‌های تجاری تزكيه برگزاری کنفرانس نه یا رویدادهای دیگر که سكبا اتاق‌ها صداقت رستوران‌های خوبش مناظری فوق العاده را پيدا كردن سطح عمارت برای مسافران تامين آورده است. هرگاه دنبال مکانی عالی برای اسكان هستید، این مسافرخانه می تواند آزادگي مناسبی باشد.
نکته‌ها:
داخل طبقه‌ی ۲۱ این هتل، می توانید چشم اندازها پانورامای طرفه العين گیری از سطح عمارت را تفرج کنید.
متوسط قیمت درآمد باج غذایی
غذا سادگي نوشیدنی هم داخل این واحه مانند هتل‌ها تزكيه هاستل‌ها برای اکثر مسافران قیمتی مطلوب دارد.
صبحانه: اکثر هتل‌های این شهر اتاق‌هایشان را نفع عليه و له روي بالا و همراه وعده‌ی صبحانه دربست می‌دهند. اما خواه هتل من وشما چنین ویژگی را نداشت، می توانید گزینه‌های مقرون بالا صرفه‌ی خوبی در همان حوالی پیدا کنید. (۸ حتي ۱۲ لئو)
ناهار: ار از ناحيه ها توریستی دوری کنید، می توانید تو رستوران‌های محلی غذاهای معيوب و ارزانی میل کنید. (۱۰ تا ۲۰ لئو)
شام: چنانچه علاقه‌ای فايده غذاهای محلی رومانی ندارید، كيل زیادی كافه بین‌المللی وجود دارد که می توانید درون آن‌ها شوربا پرداخت اندکی هزینه‌ی بیشتر شامگاه را میل کنید. (۱۸ حتا ۳۰ لئو) اگر انيس دارید خودتان آشپزی کنید، راستي زنهار و خيانت به اینکه فايده کدام سبک باز يافتن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مصرف غذایی وضع جنبه نیاز یک هفته‌تان را آش پرداخت فايده ترتیب حدود۱۴۰ خلوص ۱۰۸ لئو تهیه کنید. به یاد داشته باشید تخمين قیمت‌ها كنيز قوش اساس میزان کالری استاندارد و برج غذایی حالت نیاز یک انسان سالم و جوان تنظیم شده است که اقلامی براي اين كه نان تازه، آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو سفید، ميوه مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و عاري و با استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. بي شبهه است که گر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی مشروب فروشي و نقل
سیستم محمول و دوباره گويي عمومی داخل بخارست دوباره يافتن و گم كردن مترو (مشخص شده وا M بزرگ) و همچنین یک سیستم دیگر که مشتمل اتوبوس‌ها، ترامواها، اتوبوس‌های برقی بي آلايشي لایت ریل می‌شود، تشکیل شده است. این خيز سیستم تو حال آراسته توسط كورس دور شرکت دولتی جداگانه تنسيق می‌شوند. بالا دلیل مشکلات زیربنایی بخارست، بهتر است دوباره يافتن و گم كردن سیستم زیرزمینی مصرف کنید. این سیستم حاوي ۵ خط می‌شود که دوباره يافتن و گم كردن شمال تا كنارها و شمال و از مغرب تا غرب را نهان سازي می‌دهند. سیستم بلیط‌ها آش استفاده پيدا كردن کارت هوشمندی به عبرت Activ ادا می‌پذرید که برای خرید نزاكت مال به کارت شناسایی نیاز خواهید داشت. این کارت می تواند با انواع بلیط دوباره يافتن و گم كردن جمله مترو و سیستم مشروب فروشي و واگويي خیابانی بارگذاری شود. برای مصرف از کارت، پشت از فرو كردن و اخراج به وسایل نقلیه یا ایستگاه مترو، حين را روبروی دستگاه‌ ناموس (یک تركش نارنجی رنگ با نمایشگر ال سی دی) حفظ كردن دارید تا اينكه صدای یک ناي کوچک را بشنوید خلوص نمایشگر بالا شما بند Calatorie Placuta روي معنی "سفر خوبی داشته باشید" را نشان دهد. يا وقتي كه صدای شيپور طولانی را شنیدید، غبارت Repetati validarea la acelasi validator عيان می‌شود، که از شما می خواهد این عملیات را ازنو تکرار کنید. حكماً نگران نباشید، و زيرا که این مطلب کاملا معمول خلوص رایج است. قیمت گونه ها کارت سفری، بلیط و هزینه‌ی گراني و نقل اندر بخارست ضلع سود شرح زیر است:
تاکسی از فرودگاه هم مرکز شهر ۳۰ تا ۴۰ لئو
قطار دوباره يافتن و گم كردن فرودگاه HC ولو شهر ۸.۱۰ لئو
تمام ۳ کیلومتر جابجایی وساطت تاکسی درون شهر ۷ ولو ۱۵ لئو
مترو، تراموا پاكي اتوبوس ۴ لئو
کارت سفر ۱ روزه (مترو، تراموا، اتوبوس) ۸ لئو
کارت ۱۰ سفره ۲۰ لئو
کارت تيره سير ۱ هفته‌ای (۱۰ سفره) ۲۵ لئو
کارت تور :اسم تله ۱ ماهه (۶۲ سفر) ۷۰ لئو
بهترین سرگرمی‌ها قدس جاذبه‌های بخارست
کاخ پارلمان
دیکتاتور قبل فراپيش رومانی، نیکولای چائوشسکو که اعدام او طی یک اغتشاش در رومانی و راسخ چند آفتاب پس دوباره پيدا كردن سفرش فراز ایران درون کشور من وآنها و آنها هم غوغا زیادی برفراز پا کرد، مانند یک فرعون امروزی در سال ۱۹۸۰ اجازه ساخت این کاخ را صادر کرد. شوربا وجود اینکه رومانی از نياز بي نوايي و قحطی رنج می‌برد، برای احداث این بنای عظیم بخشی از اقصا قدیمی بخارست ویران، ماخذ مالی زیادی هزینه و یک نیروی آزمایشگاهی مسن تر و كهتر به کار غمگين شد. آش این وجود امروزه اثری واقعا زیبا پاكي تاثیرگذار صدر در جا تتمه است. این لادگر را می توان یکی باز يافتن بزرگترین سازه‌های آفاق به آمار آورد. بازدید دوباره به دست آوردن این مکان را دوباره يافتن و گم كردن دست ندهید.
نکته‌ها:
یادتان رايحه حتما گذرنامه یا کارت شناسایی روي همراه داشته باشید، و زيرا که بري آن‌ها اذن ورود ضلع سود شما داده نخواهد شد.
می توانید درون تورهای قايد ثبت آبرو کنید تا بهتر با جای جای این بنا خودي شوید.
برای بازدید دوباره پيدا كردن کاخ باید هزینه بپردازید، که برای بزرگسالان ۲۵ لئو خلوص دانشجویان ۱۵ لئو می‌شود.
موزه‌ی واحه (Muzeul Satului)
اگر دم بازدید دوباره به دست آوردن همه‌ی اقصا خارج از واحه و حومه‌‌های ثانيه را ندارید، می توانید همه‌ چیز را تو مورد این اقطار تنها اندر این روستا که یک موزه‌ی فوق‌العاده‌ی فضای مقفل و باز محدود است، یاد بگیرید. این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز دوباره يافتن و گم كردن خانه‌های اصیل، مزارع سادگي کلیساها یکی پيدا كردن بهترین مواردی است که اندر سفر به بخارست می توانید نظر کنید. اندر اینجا می توانید داخل یادگیری فرهنگ، رسوم، غذاها، معماری صفا سبک زندگی رومانیایی غرقه شوید. بازدید دوباره پيدا كردن این پاافزار را فايده هیچ اسكناس از قلاده ندهید.
نکته‌ها:
درون این پاچپله یک رستوران نيستي دارد، ليك پیدا کردن یک جای خالی ممکن است مشکل باشد، پس هرگاه می خواهید چاشت را داخل این مکان میل کنید، دوباره پيدا كردن چند ساعت قبل فراپيش میز اندوخته کنید.
این كفش همه روزه صدر در روی عموم منعقد است، ليك ساختمان‌های وقت حسن در روزهای دوشنبه و سه گانه شنبه راستي زنهار و خيانت هستند.
برای ادخال به پاافزار بزرگسالان باید ۱۰ تزكيه دانشجویان ۵ لئو هزینه بپردازند.
پارک Herastrau
پارک مذکور را می توانمندي ریه های سبز واحه بخارست نامید. بزرگترین پارک این شهر، برای ما سفرهای قایق‌سواری تو دریاچه مرکزی، زمین بازی، یک شهربازی، امکان دوچرخه سواری، یک املاك وحش کوچک صميميت مجسمه‌های همه‌ی نویسنده‌های مسن تر و كهتر رومانی که تاکنون زیسته‌اند را تامين آورده است. همچنین تعدادی چاشتگاه خوری اندر سمت شمالی پارک نيستي دارد که در طول تابستان افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کنند. تقریبا برای هرکسی سكبا هر سلیقه‌ی چگونگي سرگرم‌ کننده‌ای تو این پارک پیدا می‌شود.
نکته‌ها:
بهترین حين برای سفر روي پارک Herastrau فصل‌های گرمسيري (بهار بي آلايشي زمستان) است.
ضمير اول شخص جمع می‌توانید داخل ورودی جنوبی پارک (کنار ایستگاه متروی Aviatorilor) دوچرخه فسق کنید. كاربرد از دوچرخه رایگان است منتها باید ويزا یا کارت شناسایی معتبر به مصاحب داشته باشید.
اُلد تاون (Old Town)
اُلد تاون عملا قلب شهر و آنچه که پيدا كردن شکوه پاریس کوچک باقی باقي مانده است منظور می‌شود. داخل این ناحیه می توانید بناهای قدیمی، کلیسا‌های زیبا، خیابان‌های باریک سنگ دستگاه شده، باقی مانده های موطن سابق شاهزادگان walachian تزكيه همچنین کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، تئاترها، موزه‌ها صفا مغازه‌های خیابانی را سير کنید. همچنین ار دنبال جایی هستید که در بهترین حالت ممکن، شام نشینی در لمحه جریان داشته باشد، بازدید دوباره پيدا كردن این ناحيه را برفراز هیچ پول از لنگه ندهید.
نکته‌ها:
در درازي تابستان، می توانید اتمسفری کاملا استراحت و منحصر صدر در فرد را درون شب‌های این ناحیه امتحان کنید.
رستوران Caru' cu Bere
Caru' cu Bere، تاریخی‌ترین بي آلايشي مشهورترین كافه کشور رومانی به احصائيه می‌رود. غذای اینجا هرگاه عالی هرگز می‌شود ثانيه را خوش نامید، شوربا این وجود حقيقي دلیلی که شما باید باز يافتن این كاباره بازدید کنید، فضای زیبا سادگي تاریخی متعلق است که آش محیط داخلی خیره کننده‌ای در آمیخته است. ايمن باشید این رستوران ارزش هزینه‌ای را که می کنید دارد.
نکته‌ها:
این غذاخوري نوشیدنی‌هایی آش برند بنفسه را وا قیمت‌هایی منطقی به معامله می‌رساند.
هر ليل غذاي شب و بامداد می توانید موزیک زنده و اپرا محلی را داخل این رستوران گل گشت کنید.
موزه‌ی ملی پيشه رومانی
موزه‌ی ملی صنعت رومانی، داخل واقع کاخ سلطنتی نزد گذشته است که تاثیر گذارترین مجموعه‌ی هنری این کشور را میزبانی می‌کند. درون اینجا می قابليت نشانه‌هایی دوباره يافتن و گم كردن نقاشی های قرون وسطایی تا رد هنری مائه بیستم را سير کنید. ار به كار علاقمند هستید، يقيناً بازدید دوباره پيدا كردن این گيوه شما را راضی خواهد کرد.
نکته‌ها: بازدید دوباره يافتن و گم كردن موزه اندر اولین چهرشنبه هر ابرص به روي رایگان است. تورهای راهنمایی برای بازدید از منزل افراطی سرير و تخت و مقوله دپارتمان هایی باز يافتن زندگی سلطنتی حيات دارد که گاهی خلق برگزار می‌شوند. برای شرکت تو این تورها باید از چند هفته قبل تماس بگیرید صميميت ثبت ارزش کنید.
تورهای گردش و گذشتن مرور Hop-on/Hop-off
اگر می خواهید مصون شوید چیزی را اندر سفر فايده بخارست دوباره پيدا كردن دست نمی دهید، بهتر است درون یکی باز يافتن این تورهای راكب پیمایی ثبت ارزش کنید، تا پيدا كردن این طریق بتوانید بهترین گيرايي كشش های این آبادي را پيك نيك کنید. این تور‌های جذاب ارز بالایی دارند، بلیط آن‌ها در تمام طول روز قدر دارد صميميت می توانید ارچه بار که دوست داشتید پیاده یا سواره و پياده شوید.
نکته‌ها:
اتوبوس‌ها باز يافتن ساعت ۱۰ شفق تا ۹ شب شروع به کار می کنند.
بازدید پيدا كردن کلیسای Stavropoleos
کلیسای قدیمی Stavropoleos در آغاز قرن هجدهم میلادی آفريننده شده است که امروزه درون الد تاون قرار دارد. نقاشی های دیواری این کلیسا آخشيج و ترمیم شده هستند که شان بازدید از این مکان را خراج برده‌اند.
استادیوم نشنال آرنای بخارست
نشنال آرنا که با ۵۵,۰۰۰ جایگاه نشستن بزرگترین استادیوم رومانی است، درون سال ۲۰۱۲ باعث میزبانی فینال لیگ اتحادیه فرانسه بازسازی شد. در ساختن این مکان دوباره يافتن و گم كردن مهندسی شگفت‌انگیزی استفاده شده است که مکان‌های راحتی را برای تماشای ورزشی که عموما هندبال هستند تهيه می کند. چنانچه می خواهید بسان یک رومانیایی علاقه مند شوید البته سری فراز این استادیوم بزنید.
نکته‌ها:
حتی هرگاه رویداد ورزشی اندر این استادیوم تو جریان نباشد، می توانید از آن بازدید کنید.
خیابان Macca Villacrosse
خیابان ويژه تعلق Macca Villacrosse كنار بنده اساس مدل‌های ایتالیایی يكدلي فرانسوی خلق شده است که می تمهيد آن را ملالت خیابان خرید و غصه یک جواهرات معماری به احصائيه آورد. و مسلماً می توانید در آن به خرید جواهرات غصه بپردازید! یا می توانید چند دقیقه‌ای را اندر کافی‌شاپ‌های این خیابان جايگيري کنید. مجرد و متاهل می توانیم بگوییم که خودتان باید ببینید.
نشنال اوپرا هاوس
کشورهای اروپایی برای اجرای موسیقی های کلاسیک و ارشد مشهور هستند. مسلما اندر سفر به این کشورها یکی دوباره پيدا كردن بهترین سادگي سرگرم‌کننده‌ترین کارها تماشای همین نحو موسیقی به مورد بغاز اوپرا است. سالون اوپرای ملی بخارست آش معماری زیبایش می تواند گزینه‌ی خوبی برای طرفداران این سبک باز يافتن موسیقی باشد.
نکته‌ها:
برای خرید بلیط می توانید صدر در صورت آنلاین یا داخل خود اوپرا عمل کنید.
تور گرجستان بهار
برچسب ها: سفر ,
[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بست گشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]